פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטת מכירות המוסווית כזכיה בפרס. נושא התלונה:
בבניק איתי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ידיעות- שירות מנויים. סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זהו העתק מכתב תלונה שהגשתי לידיעות מנויים. אעדכן בהתפתחויות.

הבוקר בשעה 10:30 לערך קיבלתי שיחת טלפון למכשירי הנייד. בצידו השני של הקו דיברה אישה שהזדהתה כ'מוניק' משירות הלקוחות של בלייזר. היא סיפרה בהתרגשות שנבחרנו, כאחת מחמישים משפחות, כזוכים במבצע מיוחד.

במבצע זה זכינו, לדבריה, בזיכוי לשלושה חודשים חינם של 'בלייזר'- אליו אנו כבר מנויים, חודש חינם ל'פנאי פלוס' ובצמד כרטיסים לתיאטרון 'בית לסין'- בתוקף עד סוף השנה.

היא חזרה שוב על דבריה ועכשיו הוסיפה גם שזכינו בזכות להשתתף בהגרלת מכונית פיז'ו 206. היא חזרה שלישית על דבריה וציינה שגם נוכל להשתתף ללא תשלום בהגרלה יומית של 1000 ₪ ו-10000 ₪ וכל הנדרש הוא שנתקשר לטלמסר כלשהו ונשאיר פרטינו.

לבסוף הוסיפה שאנו גם זכאים למנוי ידיעות ב-50% הנחה, בסכום של 109 ₪ לחודש לחצי שנה.

הסברתי שאיננו מעוניינים בעיתון, אבל כל שאר הזכיה נחמדה מאד והודיתי לה על כך. לפתע חזרה בה ואמרה שלא נוכל לקבל את ה'זכיה' אם לא ניקח את העיתון.

התעמתתי עמה בנושא והיא הודתה בשלב כלשהו שזהו 'סוג של שיווק'.

אני רואה זאת כדרך לא הגונה ולא הולמת לקדם את מכירותיכם. אני דורש מכתב התנצלות המסביר במפורש שלא זו דרככם- וכמובן את הזכיה שהובטחה לי בתחילת השיחה.
התנצלות והסבר. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה