פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
חברי הפתיע אותי במנוי לעיתון לאישה דרך מנויים ידיעות אחרונות, כך שפעם
בחודש הוא מחויב בסכום קבוע. נאמר לו כי הוא יכול לבטל את המנוי
בכל רגע, יש לציין כי העסקה בוצעה טלפונית.
כאשר רציתי לבטל את המנוי נאמר לי כי עלי לחכות 4 ימים
(כך שבינתייים שילמתי על העיתון)וכי יש מישהו ספציפי שרק הוא יכול לבטל, בחור בשם אמיר.ברצוני לציין כי בעת הרישום למנוי לא נאמר כזה דבר לחברי.
עברו יותר מארבעה ימים ולאחר שאני שוב התקשרתי אמיר חזר אלי אמרתי לו מפורשות כי אני לא מעוניינת במנוי יותר וכי אני רוצה להפסיקו.אמיר ניסה שוב
ושוב ושוב לשכנע אותי להמשיך במנוי. בסופו של דבר מחוסר אונים נאלצתי לנתק את השיחה לא לפני שאמרתי והדגשתי שוב שאני רוצה להפסיק עם המנוי.
למחרת התקבל העיתון וכמובן שחוייבתי עליו. כך נמשך הסיפור במשך שבועיים שלושה עד שהפסיקו לשלוח אלי את העתון.
ברצוני לשאול- האם זוהי מדיניות החברה- לייאש את הלקוחות עד כדי חוסר אונים כאשר יושב שם בחור בשם אמיר ולמרות שאני מבקשת ממנו ואף מנציגים אחרים לבטל את המנוי מסרב לעשות זאת וגובה על כך כסף? האם זה מנוי לכל החיים?
מדוע כשרוצים לעשות מנוי זה מתבצע תוך דקות אחדות אולם כאשר רוצים לבטלו נתקלים במסכת של ייסורים?

ייאוש, כעס, חוסר אונים סוג הנזק :
החזר כספי על התקופה המדוברת+לטפל בעניין כך שלא יקרה שנית לשאר הלקוחות פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
שלומית מגן - אחראית פנ שם ותפקיד:
הפנייה טופלה מול הלקוחה לשביעות רצונה. תגובה:
מחלקת השרות עומדת לשרותך לקוחותיה בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה