פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב: אני סיגל חרזי ממעלה אדומים רכשתי מנוי לפני כחודשיים לערך (בתנאי שהעיתון יגיע לביתי עד לשע 06:00 לאחר ברור עם הסוכן. וברור של הסוכן עם מנהליו נאמר לנו שהעיתון יגיע עד לשעה 06:00)בימים הראשונים הכל זרם כראוי אך לאחר כמה ימים העיתון החל להגיע ב06:20 בררנו עם הנציגים שלכם מדוע זה מאחר והם אמרו לנו שהעיתון אמור להגיע עד לשעה 07:00 אני אמרתי להם שאני יודעת אבל לפי החוזה שלי אישית העיתון אמור להגיע אלי עד לשעה 06:00 וזה לא בסדר. לאחר החלפת מילים הסכמתי שהעיתון יגיע עד לשעה 06:30 (למרות שבחוזה רשום 06:00 ) ביום שישי שעבר בתאריך 16-02-07 לא הגיע אלי עיתון יצרתי קשר עם קשרי לקוחות ונאמר לי שהעיתון יגיע עד שלוש שעות מרגע התלונה שזה שעה 13:00 ואני שאין לי בררה הסכמתי אבל לאחר שלוש שעות עדיין לא הגיע עיתון(כאשר נאמר לי היום שהעיתון הונח בתיבה וכמה חבל על האימרה הזאת משום שאני עבדתי בגינה הקטנה שבכניסה לבניין ואף שליח ועיתון לא הגיעו)התקשרתי שוב פעם ונאמר לי שהעיתון יגיע עד 16:00 ושוב פעם לי אין בררה אני מסכימה(למרות שאני אמורה לנסוע למשפחה באזור בית שמש)לשמחתי הגיע שליח לביתי ומסר לי את העיתון בשעה 14:30 לערך.
והיום בתאריך 26-02-07 לא הגיע אלי עיתון בשעה שרשום בחוזה ולא בשעה 07:00 ולאחר ברור עם שרות לקוחות שלכם נאמר לבעלי שהעיתון יגיע לביתי עד לשעה 12:00 שאותי זה ממש הצחיק כי בשעה 12:00 "אני יכולה לומר לכם את החדשות" ולהפתעתי העיתון הגיע בשעה 07:40 בעלי יצר עימכם קשר כדי לומר לכם שהעיתון הגיע ונאמר לו תודה על ההודעה (אנחנו נבטל את השליח) אך בעלי לא היה מרוצא מכל המנויי שאני עשיתי ועוד יותר מיזה אני חשבתי לחדש אותו אבל בעלי ממש לא חושב כמוני וכמה חבל. בעלי דרש פיצוי כמו בכול מקום אחר שאם יש טעויות אז מפצים(שניי חוברות לאישה)ונאמר לו שאין עם זה בעיה שהוא יפוצה
רק אם הוא ימשיך את המנויי לעוד שלושה חודשים בעלי כעס מאוד ונוצרה בנינו מריבה על העמדת תנאים אילו(שהחברה הזאת עושה מה שבא לה ומעמידה תנאים)ולאחר ברור עם המנהלת ששמה ענת שאמרה שאנחנו נקבל את העיתון לאישה רק אם נעשה מנויי לעוד שלושה חודשים בעלי ביקש פיצוי שהוא ולא מחייב עיתון לאישה (ולאחר ברור עם מנהלת בכירה ששמה סיגל) נאמר לא שהוא(אנחנו)לא נקבל שום פיצוי משום שאנחנו לא מחדשים את המנויי וגם זה יקר מידיי ביחס למנויי ואין לחברה רווחים.בשל כך נוצרה לי מריבה עם בעלי שזה נשמע מצחיק אבל כן אני מבקשת שתצרו עימי קשר במידי (מנהל שיכול לעזור או אחראי שיכול לעזור) בעצב רב ובאכזבה גדולה מהחברה. ומהמנוי .ויותר מיזה מעצמי שרכשתי מנוי ממכם ולא מעיתון מתחרה .שמי סיגל צרו עימי קשר בפלפון 0503-833-163
אכזבה גדולה מהמנויי סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
נעה באסל, אחראית פניות שם ותפקיד:
שוחחנו עם אילן טלפונית על מנת לטפל בפניה על הצד הטוב ביותר.
מחלקת השירות עומדת לשירות לקוחותינו בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
תגובה:
1 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה