פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר שלא ע"פ סיכום נושא התלונה:
אלפנדרי רפאל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה לערך במהלך קניות בחצי חינם בראשל"צ "תפס"אותי נציג של ידיעות אחרונות לצורך מנוי לעתון.מאחר ובאותו רגע לא היה לי זמן להתעכב השארתי לו את מס' הטלפון שלי להתקשרות(אם אני לא טועה שמו היה אבירם).עוד באותו יום התקשר אלי הסוכן ,נציג ידיעות אחרונות וסכמתי איתו טלפונית על מנוי לשנה אחת בלבד,בעלות של 12 תש' של 179 ש"ח .
להפתעתי מבדיקה אקראית שערכתי בחשבון הבנק שלי גיליתי שחיבו אותי נכון להיום ב-13 תש' ולא ב-12 תש' ע"פ ההסכם הטלפוני.
מעולם לא חתמתי על שובר האשראי ולא חתמתי על שום חוזה.קבלתי את השיחה הטלפונית כהוויתה וללא חשד .
בתאריך 11.03.07 פניתי טלפונית למחלקת קשרי לקוחות,ענתה לי בחורה בשם דנית.הסברתי לה את הנתונים וזו אומרת לי:אני מוכנה להחזיר לך את הכסף בתנאי שתמשיך את המנוי לתקופה נוספת.
לעניות דעתי המעשה הזה גובל בהונאה ואולי אפילו במעשה פלילי.
הדבר לא מכובד ולא ראוי לעתון גדול ומכובד כעתון ידיעות אחרונות.
כיצד זה ידיעות אחרונות מתיר לעצמו להכניס את ידו לכיסי ולגבות כספים שלא בהסכמתי?
מה עוד שאין הסכמה מצד הלקוח?מה אני אמור להחשב כבן ערובה?
אני מבקש לקבל את התשלום העודף שנגבה ממני שלא בהסכמתי.
גם עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי +פיצוי על הפרת הסכם תוך ניצול לא הוגן של הלקוח הקטן! פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט שם ותפקיד:
ישלח מכתב תגובה למנוי. תגובה:
ישלח מכתב תגובה למנוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה