פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי עקב אי עמידה בתנאי המנוי מצד ידיעות מנויים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בארי 13 בת חפר כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.12.06 רכשתי מנוי לעיתון ידיעות באחד הדוכנים בקניון עזריאלי , במעמד רכישת החוזה הובטח לי שאקבל כל שבוע בדואר ע"י הסוכן את המגזינים: לאשה, דיסני, ראש אחד , ופעם בחודש אגו למשך חודשיים.
כמו כן הובטח לי שאקבל את המגזין פנאי פלוס למשך חודש החל מרגע חתימה על החוזה .

העיתונים הגיעו אולם המגזינים לא הגיעו , לאחר מספר שיחות טלפון שלא עזרו במיוחד ביקשתי לדבר עם אחראי שגם הוא לא חזר אליי עד היום.
דיברתי עם הסוכן שעשה לי את המנוי ותשובתו לגבי המגזינים היתה " תלכי כל שבוע לדוכן של נציג ידיעות בקניון ותקחי עיתונים"
אמרתי שאני לא מקבצת נדבות ולא מוכנה ללכת כל שבוע לבקש עיתונים וכי אני רוצה שהעיתונים יישלחו אליי בדואר כמו שהובטח לי.
לאחר מספר שבועות החלו לשלוח מגזינים שתאריכם מלפני חודש, למרות שהובטח לי מגזינים של אותו שבוע.
התקשרתי שוב וביקשתי לבטל את המנוי ולא להקפיא אמרו לי שיחזור אליי אחראי שעד היום לא חזר.
היום שוב שלחו עיתון ידיעות , שוב התקשרתי בפעם העשירית או יותר ושוב נאמר לי שיחזור אליי אחראי .
אינני יודעת כבר למי לפנות כדי לבטל את המנוי הזה
אודה לכם באם תוכלו לעזור לי

בברכה
לילך גינצלר 052-6433313
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
נעה באסל, אחראית פניות שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למחלקת השירות בתאריך 11/3/07, פנייתה נבדקה וטופלה.

נשמח לעמוד לשירות לקוחותינו בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected]
תגובה:
בכבוד רב, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה