פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי לעיתון יומי+מנוי לאישה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מנוי לעיתון לאישה ובנוסף היום בדיוק גם נגמר המנוי לעיתון היומי.
תחילה הצטרפתי ללק' המנויים לשירות עיתון עד הבית, צורפתי בעמדת קד"מ בקניון איילון כאשר הנציג שמעוניין למכור היה כמובן חביב הציע מבצע מתאים הציע מתנות וכאשר הגיע הנושא הכספי אמר כי "אל תדאגי החודש לא יהיה לך חיוב זה מתחיל רק מחודש הבא כי התחלת את המנוי באמצע החודש" אך הפלא ופלא כמובן שלאחר מס' ימים ראיתי חיוב מלא בחשבון הבנק. פניתי למרכז שירות הלק' ושם נאמר לי כי אקבל את הזיכוי החלקי בסוף המנוי.
המנוי היה רק ל4 חודשים ולקראת סיום כאשר פניתי לשירות העבירו אותי למח' קשרי לק' ושם שוכנעתי לקבל את אותה מתנת הצטרפות בתנאי שאמשיך עוד 4 חודשים.

הסכמתי לתנאים והמשכתי, כאשר הייתי לקראת סיום 4 החודשים הנוספים פניתי שוב למח' שירות הלק' לביטול המנוי ושוב הועברתי לקשרי לק' ושם שוב הובטח כי אקבל את המבצע הטוב ביותר אפילו יותר מהקד"מ (מה שלא היה נכון כי אני וחברי ניגשנו סתם בשביל הספורט וגילינו שרומינו שוב).
לבסוף החלטתי שלא להמשיך עם המנוי כיוון שראיתי בחשבון הבנק כי חוייבתי בסכום גבוה יותר והוסבר לי כי המחשב לא יודע אם המשכתי במבצע או לא לכן גובים ממני מחיר מלא ושוב רק בתום המנוי יש זיכוי. כמובן שלא רציתי להמשיך להיות מנויה בחברה של רמאים שמתפארים כל הזמן בכך שהם אימפריה, וכאשר נציג השימור קובי ראה שלא יצליח לשמר אותי הוא ענה לי בחוצפה חבל לי על הזמן איתך אני מבטל את המנוי.
כאשר הזיכוי שמגיע לי מגיע רק חודש לאחר מכן!
כמובן שכל נציגי השירות והמנהלים איתם דיברתי היו חסרי כישרון במתן שירות.

בנוסף נתקלתי גם בבעיה עם המנוי שלי בלאישה בשבוע הראשון לקבלת הגיליון כמובן שהוא לא הגיע בזמן ובפנייתי לשירות לק' נאמר לי כי בטוח העיתון נגנב וכשביקשתי לא לשלוח שוב נאמר לי בסדר ובשיחה עם נציג אחר הוסבר לי כי כן נשלח בשליחה מאוחרת אבל לכתובת אחרת הרשומה על שמי (שגם לשם אגב לא הגיע!!).
שוכנעתי להישאר במנוי והושארתי למעקב אישי וצמוד ע"י מנהלת קשרי לק' בשם אור שדאגה במשך חודש להתקשר אליי מידי יום שני.

לאחר חודש שוב התחילו לזייף עם הגעת ההעיתון לביתי מה שהצריך ממני לפנות שוב למח' השירות ולבקש שיבטלו את המנוי כי מבחינתי ההתחייבות מבחינתם הופרה כאשר ההתחייבות שלי המשיכה כל עוד שילמתי להם את הסכום שביקשו בזמן.
נתקלתי בנציגים חסרי סבלנות וחסרי נסיון בטיפול עם לק'. צורת הדיבור היתה מזלזלת והדברים שנשמעו מפיהם היו מזעזעים.
כמובן שביקשתי לבטל את המנוי כיוון שהם היו אלה שלא עמדו בהבטחתם כל עוד אני משלמת על מוצר שלא מגיע אליי.
בתשובה נאמר לי כי אם אני מבטלת אני משלמת את ההפרש על הגיליונות שקיבלתי בהנחה + על המתנה שקיבלתי מהם כיוון שאני מפרה חוזה (שהם בעצם הפרו).

בקשתי היא לא לשלם על אתם הדברים פשוט לנתק את ההתקשרות איתם
וכמובן זיכוי על כל שיחות הטלפון המרובות שלי אליהם.
הפעם אני לא מוותרת על זיכוי!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם+אי תשלום קנס על ביטול מנוי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
שלומית מגן - אחראית פנ שם ותפקיד:
המנויה פנתה גם למוקד השירות הטלפוני ופנייתה טופלה לשביעות רצונה. תגובה:
מחלקת השרות עומדת לשרות לקוחותיה בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected]. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה