פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס הטבות למנויי ידיעות אחרונות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שמואל הנציב 30 נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת ספטמבר שכנעו אותי לעשות מנוי על הטבות לבתי מלון ברחבי הארץ.
ההטבה היא לשלם חצי מחיר על בית המלון שאני רוצה לפי הרשימה שלהם. שילמתי בכרטיס אשראי ןחיכיתי לחבילת ההטבות שהיתה אמורה להגיע אלי תוך מס' ימים.
אחרי כשבועיים קיבלתי את פירוט התשלומים לחברת האשראי וראיתי שחוייבתי פעמיים על אותו סכום וכך התחילה מערכת טלפונים למשרד של "גולדינר" .
אחרי טלפונים רבים ראיתי זיכוי על פעם אחת בכרטיס האשראי אבל כעת , חודשיים אחרי הזמנה המקורית לא קיבלתי עדיין את החבילה של ההטבות שהייתי אמור לקבל כבר בחודש ספטמבר.
אבקש מכם לזרז את קבלת החבילה או לבטל אותה לגמרי., כי כבר התחרטתי.
תעזרו לי בבקשה לקבל את חבילת ההטבות או לבטל אותה ל פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
מלכה שלום רב,



אני מודה לך על פנייתך.



בהמשך לשיחתנו הטלפונית, כאמור ההצעה לכרטיס ההטבה לבתי מלונות ניתנה על ידי חברת "גולדינר", ולא על ידי "ידיעות מנויים".

נשמח אם תפני את פנייתך לחברת "גולדינר". פרטים ודרכי התקשרות ניתן למצוא באתר האינטרנט: http://www.goldinner.co.il/



אני מקווה כי העיתון והשרות הינם לשביעות רצונך המלאה.

מחלקת השרות עומדת לשרותך בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].






תגובה:
ראו תגובתי לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה