פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרדות טלפוניות בלתי פוסקות מצד ידיעות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היה לי מנוי במשך יומיים שבוטל בצורה מיידית כשנתקלתי בשירות מזעזע לאחר שנודע לי כי אין ידיעות אחרונות יכולה להעמוד בהתחייבותה לשלוח לי את העיתון בשעה שנקבעה כאשר עשיתי את המנוי.
את 2 העיתונים אפילו לא קיבלתי.
רצו לחייב אותי, פשוט נתתי הוראה לבנקאית שלי לבטל את הוראת הקבע וכך עשתה.
מאז המקרה, שארע ביולי או אוגוסט 2006, נציגי הטלמרקטינג של החברה לא מפסיקים להטריד אותי.
התחננתי לא פעם שימחקו את המספר שלי מהמאגר לאחר שהובהר להם באופן שאינו יכול להשתמע ל-2 פנים שאין סיכוי שאחזור להיות מנויה.
צעקתי, התחננתי, הייתי מנומסת. ניסיתי הכל, כלום לא עזר.
לבסוף החלטתי להחליף מספר נייד ואת הנייד שלי הבאתי לאמי (עולה חדשה אשר אינה מבינה את השפה לחלוטין).
כעת, לאחר כל התחנונים, אני מגלה שממשיכים להטריד גם את אמי.
אני כבר לא יודעת איך להבהיר את עצמי - אל תתקשרו אליי!!!! פשוט אל!!!!
עכשיו אני מפחדת להתקשר לחברה, שמא יקלטו את המספר החדש שלי ואאלץ שוב להחליף מספר!
אני לא מבינה מאיפה התעוזה והחוצפה להטריד בני אדם לאחר שהובהר מספר פעמים שלא להתקשר!
לצורך הבירור אני אהיה זמינה באימייל, אין בשום פנים ואופן לפנות טלפונית לנייד שלי או של אמי!!!!! הוא נמסר אך ורק לצורך איתור האירוע!!!!!
להפסיק להתקשר!!! פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
חופית ברני - אחראית פנ שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על פנייתו.
הפניה נבדקה וטופלה לשביעות רצונו של הלקוח.

מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


בברכה,


חופית ברני
אחראית פניות הציבור

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה