פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנאי פלוס לא מגיע כל רביעי ולי כבר נמאס! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני כבר מנוי שנים על פנאי פלוס.

בשנה האחרונה עברתי דירה מנשר לחיפה. שיניתי כתובת כמובן אולם מאז אני רק חווה קשיים ועצבים עם הפנאי פלוס.

אין שבוע שעובר לו חלק! כל שבוע הפנאי פלוס לא מגיע ביום רביעי.

ושוב הריטואל קבוע ונראה כך:

שיחה למוקד שירות המנויים של ידיעות אחרונות ברביעי בבוקר
נציגי השירות מבטיחים להעביר את העניין לבדיקה ומתחייבים שהפנאי פלוס יגיע עד השעה 12:00 באותו יום רביעי
כמובן שזה לא קורה ושוב טלפונים למוקד השירות של ידיעות מנויים, שם שוב מבטיחים לבדוק, מגיע יום חמישי ומבטיחים שבבוקר המגזין יגיע.
ושוב המגזין לא מגיע, והחבל נמתח ונמתח. שוב שיחה למוקד השירות של ידיעות מנויים, מבטיחים שיגיע עד 12:00. גם זה לא קורה!

למה אני צריך לקבל את הפנאי פלוס שלכם ביום שישי??? אני מנוי לא? אז מה עושה אותי מנוי בזה? אני יכול ללכת לקנות את הגליון בדוכן ללא כל הכאב ראש הזה.

נמאס לי לרוץ אחריכם! כל השיחות טלפון וההמתנות הממושכות האלו כל שבוע עלו לי כבר הרבה יותר ממחיר הגליון כל שבוע. הגליון עולה סביב ה 7 שקלים.
מעניין מה היה קורה אם הייתי מנוי על ידיעות אחרונות. הייתי מנהל "רומן" טלפוני איתכם מידי יום. כל השיחות כבר עלו לי יותר ממחיר העיתון. נמאס לי לרוץ אחריכם.

נא לבטל לי את המנוי. העניין הזה כבר עלה לי בבריאות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לזכות אותי מייידית ולבטל את המנוי הזה עד שתעשו בדק בית אצלכם פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - אחראית פ שם ותפקיד:
המנוי פנה באותו היום גם למחלקת השירות בחברתינו. תגובה:
פנייתו נבדקה וטופלה ע"י נציגנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה