פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע של מח' מנויים ישיעות אחרונות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חול המועד פסח לא קיבלתי מס' עיתונים. פניתי בבקשה לבדיקה האם הבעיה אצל מחלק העיתונים או אצלי בבית. הובטח לי שיחזרו אליי עם תשובה וזה לא קרה. מכיוון שהחלוקה חודשה לא צילצלתי שוב. במהלך השבועיים האחרונים לא קיבלתי כ- 7 פעמים את מדור הספורט שהוא אחת הסיבות למנוי שלנו. ביום א', 29.4 התלוננתי בידיעות אחרונות והובטח לי שמנהל האזור יגיע אליי הביתה לתאם נק' חלוקה וכן מנהל השרות יצלצל אליי לודא שהעניין טופל. "לא דובים ולא יער", לא זה קרה ולא זה. היום שוב לא קיבלנו את מדור הספורט. מהשעה 8:00 בבוקר אני מנסה להשיג מישהו שיבטל לי את המנוי ועדיין לא הצלחתי. השעה כבר 11:25 ואני בהמתנה כבר 25 דקות עם מנגינה מעצבנת באוזן, שאמורה להרגיע אותי. מעניין מה יהיה להם לומר... אי אפשר לבטל? קנס? התחייבתי? אז ענו לי... והנה התשובה: התחייבתי עד לתאריך 30.4.08!!! שימו לב שהתלונה שלי היתה ב- 29.4.07! חוצפה ממדרגה ראשונה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מיידי של המנוי... אני מתחננת... פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
חופית ברני - פניות הצי שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למחלקת השירות בחברתנו, ובעקבות כך מתבצע בירור יסודי של הנושא.
הלקוח מעודכן באופן שוטף עד גמר הטיפול בפנייתו.

מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


בברכה,

חופית ברני
אחראית פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה