|
|
|
|
|
|
אי קבלת פנאי פלוס מאז חידוש ההסכם כבר יותר מחודש ולמרות ההבטחות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
מושב יבול ד.נ.נגב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עקב אי הבנה עם המוקדנית נשלח לי דיסק (במקום הפנאי פלוס) בדואר רשום.
כשהתבררה הטעות לפי הצעתכם הוחזר הדיסק בטענה של אי דרישה ע"י הלקוח .
הובטח לי שאקבל מידית הפנאי פלוס ומאז עבר כ-חודש ומספר פניות נוספות אליכם.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ביטול המנוי לאלתר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות
, תגובה:
|
חופית ברני - פניות הצי |
שם ותפקיד: |
הלקוח פנה למחלקת השירות בחברתנו ופנייתו טופלה.
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
בברכה,
חופית ברני
אחראית פניות הציבור
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|