פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת פנאי פלוס מאז חידוש ההסכם כבר יותר מחודש ולמרות ההבטחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מושב יבול ד.נ.נגב כתובת:
תיאור הבעיה:
עקב אי הבנה עם המוקדנית נשלח לי דיסק (במקום הפנאי פלוס) בדואר רשום.
כשהתבררה הטעות לפי הצעתכם הוחזר הדיסק בטענה של אי דרישה ע"י הלקוח .
הובטח לי שאקבל מידית הפנאי פלוס ומאז עבר כ-חודש ומספר פניות נוספות אליכם.
עלבון סוג הנזק :
ביטול המנוי לאלתר פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
חופית ברני - פניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח פנה למחלקת השירות בחברתנו ופנייתו טופלה.
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


בברכה,


חופית ברני
אחראית פניות הציבור

תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה