פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחה נושא התלונה:
שטרן ליאור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏18 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום יום שישי 18.5.07 העיתון בבוקר הגיע כרגיל בפותחי לקרוא את העיתון בשעה 11:00 התברר לי שחסרים חלקים מהעיתונים שהם מוסף לשבת, כלכלה,ועיתוני דרושים כמו כן 7 ימים הגיע שהוא בלוי וקרוע מיד התקשרתי לשירות והם אמרו לי שתוך 3 שעות יגיע העיתון עם שליח מיוחד. בקיצור נותנים הבטחה ולא מקיימים אני נאלצתי לעזוב את עיסוקי ולצאת לקנות עיתון לבזבז את הזמן כי העיתון מבטיח ולא מקיים
אני לא מבין, עם אתם מבטיחים העיתון צריך להגיע ואם הוא לא מגיע לי,משהו לקוי מאוד בשירות שלכם. כמו כן התקשרתי אחרי שעתים ורבע כלומר בשעה13:20 לשאול מה קורה הנציגה שענתה לי אמרה שאין לה ספק שזה יגיע ביקשתי שתברר את זה עם השליח והיא אמרה שאין לה קשר עם השליח, תגידו איזה שירות זה שלנציגים אין דרך ליצור קשר עם השליח אני חושב שזו דרך להתחמק פשוט ממתן השירות ופשוט לפצות אחר כך על החלקים וככה לסיים את הסיפור בשקט.
לפי זיכרוני זו הפעם השלישית בתקופה שהיתה תקלה כזו הם העדיפו פשוט לזכות אותי על העיתון אחרי שהובטח לשלוח לי את העיתון ולא קויים ההבטחה וזוהי חוצפה בזבוז זמן והוצאה כספית מיותרת כדי לקנות עיתון ועוגמת נפש והפרת חוזה ולי נמאס מהמצב הזה שנציג מסכם איתי דברים וההבטחה לא מקויימת !!!!!



מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
חופית ברני- אחראית פני שם ותפקיד:
הלקוח פנה למחלקת השירות בחברתנו בתאריך 24/6/07 ופנייתו טופלה בהתאם.

מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


בברכה,

חופית ברני
אחראית פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה