פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר לגבי מתנה + פיצוי שלא הגיע+ התעלמות מבקשה לקבל אישורעל סיום המנוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני כל כך מתחרטת על היום הנוראי ההוא בו התפתתי לעשות מנוי. איש המכירות הנוכל הבטיח את "לאישה" לכל תקופת המנוי אבל כשהתקשרתי לבדוק מדוע זו בוששה לבוא הגיבו:"מה פתאום??!! בחיים לא מקבלים מתנה לכל התקופה!!" לך תתוכח איתם! מילה שלי מול מילה שלו... החליטו לפצות אותי בחודש נוסף אבל הפיצוי ה"ענק" גם הוא לא הגיע, ובכל שבוע התקשרתי מחדש להזכיר שלא שלחו, אז עשו לי טובה ושלחו לי שבועוני לאישה ישנים... ממש כעסתי אבל חיכיתי בשקט עד עכשיו- סיום המנוי. התקשרתי להזכיר שהוא תיכף נגמר ושאני ממש לא מעוניינת לחדש אותו, אז קיבלתי את התגובה הבאה:"תקשיבי, יש הרבה לחץ של טלפונים, נחזור אלייך..." (אשרי המאמין..) זו חוצפה שאין כדוגמתה! המתנתי כ"כ הרבה זמן למענה אך כנראה שיש מנויים יותר חשובים ממני אז צריך לענות להם לפני, אולי מפני שהם עדיין לא התפכחו...
לסיום שאלה: מה למען ה' אני אמורה לעשות בשביל שחשבון הבנק שלי לא יחוייב יותר על המנוי החל מה-8.1.07 מבלי שיבלבלו לי את המוח על הטבות או פיצויים???!!! מה עלי לעשות כדי לקבל אישור כזה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
אישור על סיום חיוב דמי מנוי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט- מחלקת פני שם ותפקיד:
שלום רב,

הלקוחה פנתה באותו היום גם למוקד השירות הטלפוני ופנייתה טופלה.
תגובה:
אנו עומדים לשירות לקוחותינו בטלפון 03-6933933 ובדוא"ל [email protected] פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה