פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת העיתון בזמן 3 פעמים במשך חודש מאי ובשל כך העיתון לא שווה כי המנוי זקוק לו בעבודה בלבד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אנו מנויים במשך שנים לסרוגין והתנאי היחיד הוא הגעה של העיתון בזמן אחרת לא שווה כלום כי הבעל כבר בעבודה והעיתון שמגיע לא יפתח. הייתי מעוניינת שאם אתם מקליטים את השיחות לשרות שלכם תקשיבו לשיחתנו עם האדם שענה בשם ניסים. ביקשתי פיצוי על 3 עיתונים שנזרקו לפח כי לא עמדתם בהסכם ונאלצנו לקנות חדשים באותם ימים, והוא הכריח אותי לקבל פנאי פלוס על אף שטענתי שאני כלל לא מעוניינת בו. הוא שלח את מה שהוא היה מעוניין שאקבל וכשהתקשר לשאול אם זה התקבל טענתי לפניו שהוא דחף אותו בכוח ואני מעוניינת בתשלום העיתונים ששולמו וכמובן לא נקראו והוא ניתק לי את הטלפון אני רואה בו נציג שלכם ושרות גרוע ואף ניצול הכסף שלי כאוות נפשכם. ואותו ניסים לא מתאים לעבודה עם אנשים כי כלל הוא לא מקשיב אלא מחליט הוא מה הם צריכים בחיים מאוד כעסתי והרגשתי חוסר אונים מול אדם שמתפקד מול עצמו בלבד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר ל3 עיתונים על אף בקשתי שטען שהפנאי פלוס זהו הפיצוי. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - מחלקת פנ שם ותפקיד:
שלום רב,

אנו מודים ללקוח על פנייתו.
הפניה נבדקה וטופלה מול הלקוחה.




בברכה,


נעה באסל
אחראית פניות הציבור
תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין,
בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה