פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מינוי מהסיבה שמעולם לא הגיע בזמן. וקבלת העיתון כל שבוע לאחר הביטול נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לבתי היה מינוי לעיתון "שער למתחיל".
מזה מספר חודשים, חלו תקלות חוזרות ונשנות בקבלת העיתון במועדו (ימי שלישי), כאשר בכל פעם מחדש שוחחתי עם נציג השירות שלכם.
מידי שבוע קיבלתי סיבות שונות לתקלה.
מדובר ביותר מ- 10 פעמים שהעיתון לא הגיע במועדו, אשר נאלצתי להתקשר, לבדוק את הסיבה, ולעיתים קרובות גם לצפות לעיתון (שלא הגיע) בימים רביעי וחמישי.
לאחר שנואשתי מהציפיה לעיתון, ביקשתי לבטל את המינוי לעיתון, והזכרתי את הסיבה, גם למנהלת שירות הלקוחות ביום 03/05/07. (גם לבטל היה מאוד קשה, כי תמיד אמרו כי יחזרו אליי...ומעולם לא חזרו ...)
ברצוני לציין כי:
1. עיתון "דיסני", השייך גם הוא להפצה שלכם, מגיע כרגיל ביום ג', ומעולם לא היו תקלות בהגעתו.
2. למרות המוני השיחות שביצעתי עם נציגי השירות – הבעיה לא נפתרה.

ובכל זאת !!!!
גם לאחר שביטלתי את המינוי לעיתון באופן רשמי, העיתון ממשיך להגיע (והפעם משום מה תמיד בזמן):
החל מ- 08/05/07 (כבר 4 שבועות). כבר 3 פעמים התקשרתי והודעתי לשירות הלקוחות, אבל עדיין לא טיפלו בבעיה.

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

אנו מודים ללקוח על פנייתו.
הפניה נבדקה וטופלה לשביעות רצונו של הלקוח.

תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה