|
|
|
|
|
|
אי הפסקת המנוי למרות הדעתנו |
נושא התלונה: |
יום ראשון 17 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום א' הודיע בעלי למח' המינויים להפסיק את המנוי (אשר תקופת המבצע בו הסתיימה). הפקידה אמרה לו שהיא תתקשר לאשתו (על שמה רשום ככל הנראה המנוי) כדי לקבל את אישורי.
מח' המינויים לא ביצעה את שיחת הטלפון הזו, ממשיכה לספק עדיין את העיתון, ולא הודיעה לבעלי על כך.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הפסקה מיידית של אספקת העיתון ואי חיוב מיום ההודעה על ההפסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות
, תגובה:
|
איריס טשקנט- מחלקת פני |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.
פנתה למחרת גם למוקד השירות הטלפוני ופנייתה טופלה.
נעה באסל
אחראית פניות הציבור
|
תגובה: |
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין,
בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
|
פתרון: |
|
|
|