פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הפסקת המנוי למרות הדעתנו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א' הודיע בעלי למח' המינויים להפסיק את המנוי (אשר תקופת המבצע בו הסתיימה). הפקידה אמרה לו שהיא תתקשר לאשתו (על שמה רשום ככל הנראה המנוי) כדי לקבל את אישורי.
מח' המינויים לא ביצעה את שיחת הטלפון הזו, ממשיכה לספק עדיין את העיתון, ולא הודיעה לבעלי על כך.
כספי סוג הנזק :
הפסקה מיידית של אספקת העיתון ואי חיוב מיום ההודעה על ההפסקה פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט- מחלקת פני שם ותפקיד:
שלום רב,

אנו מודים ללקוחה על פנייתה.
פנתה למחרת גם למוקד השירות הטלפוני ופנייתה טופלה.






נעה באסל
אחראית פניות הציבור
תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין,
בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה