פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הפסקת מנוי לבקשתי מחד ואף חיובי בתשלום מלא מאידך= חוצפה. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר חידשתי מנוי ידיעות אחרונות במבצע למשך 4 חודשים. לאורך התקופה מפאת חוסר זמן לא הגענו לקרוא את העיתון והחלטנו שחבל להמשיך במנוי. זאת ועוד. מאחר ויש לנו כלב בחצר השליח זורק את העיתון על הדשא ולא אחת אנו מוצאים עיתון מפוזר וקרוע על כל הגינה.
לפיכך בסוף חודש מאי פניתי למחלקת השירות והודעתי שאני מבקשת להפסיק המנוי עם תום המבצע בימים הקרובים. (למען האמת לא זכרתי תאריך מדוייק).
כעבור יומיים קיבלתי תשובה מהעיתון (גב' חופית ברני) כי המבצע מסתיים בתאריך 21.06.07 וסמוך לתאריך זה יצור איתנו קשר נציג ביחס לסיום המנוי.
נציג אכן התקשר, ניסה לשכנע ואנו סרבנו וסברנו כי בכך בא הדבר על סיומו- כאן טעינו. שכן המשכנו לקבל העיתון. זאת ועוד, עיון בכרטיס האשראי של החודש לימד אותנו כי חוייבנו בסכום גבוה יותר מסכום המנוי במבצע.
מייל שנשלח לשירות הלקוחות לא נענה הפעם ולפיכך פנינו גם טלפונית.
בשיחה של למעלה משעה (זמן לא שווה כסף?!) התברר כי נטען כי הנציגה טעתה והמבצע הסתיים בראשית יוני ומאז אנו מחוייבים בתשלום מלא ללא מבצע ! העובדה שפנינו בזמן וביקשנו לבטל המנוי מבעוד מועד לא מעניינת אף אחד ולפיכך כעת, הם ממשיכים לחייב, בינתיים מסרבים לזכות ומוסיפים לשלוח עיתון בניגוד לרצוננו הברור ככל הנראה מתוך ציפיה שנאלץ להמשיך ולשלם שכן כרטיס האשראי שלנו בידם!

לסיום אכתוב כי אני מצטערת על היום שנתתי לנציג שירות הלקוחות שלהם שהגיע אלינו את האפשרות להיכנס לחצר ולהחתים אותנו על המנוי.
בזבוז זמן + עגמת נפש+ כספי = הכל סוג הנזק :
זיכוי כספי לאלתר פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
מורן ברזילי שם ותפקיד:
הלקוח פנה למחלקת השרות, ופנייתו טופלה ב-21/6 תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה