|
|
|
|
|
|
אי הגעה בזמן המבוקש וחוסר יחס של קשרי לקוחוחת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי מספר פעמים שהעיתון יגיע לי עד 05:45 לאחר מכן העיתון כבר לא אקטואלי משום שאני יוצאת לעבודה וכבר אין לי צורך. פניתי מספר פעמים כל פעם אמרו שיסדרו ולא הסתדר אציין שאני מנוייה ותיקה מאוד ולאחרונה החלו הבעיות. פנתה ראלי ליאת מקשרי לקוחות אמרה לי שהכל יסתדר והעניין לא טןפל ניסיתי לחזור אליה פעמיים והיא איננה ואמרו לי שרק היא מטפלת בעיניני שכמובן אינו מטופל איני רוצה עוד חלק בעיתון הנ"ל אני רוצה שתלונתי תטופל ולסיים את ההתקשרות בינינו. די נמאס לי כל פעם אומרים שיסתדר יום יומיים זה בסדר ולאחר מכן חוזר על עצמו.
|
בזבוז כסף על טלפונים למוקד השירות |
סוג הנזק : |
התנתקות מהעיתון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן ברזילי- אחראית פנ |
שם ותפקיד: |
מנויה פנתה לשרות הלקוחות בחברתנו ובקשתה טופלה. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|