פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי למרות בקשות חוזרות ונישנות נושא התלונה:
דדון מירי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:





לידיעות אחרונות שלום רב,

פניתי אליכם מספר פעמים לבטל את המנוי שלי - GO אך בחרתם להתעלם
ממני לחלוטין. כמנוייה וותיקה מאד אני ובני משפחתי המורחבת רואה
בהתייחסותכם כהשפלה וגניבה.

אתם ממשיכים לחייב אותי בגין העיתון מזה 5 חודשים על אף פקס
ושיחות אין ספור שקיימתי עמכם.
לידיעתכם, כל השיחות שלי איתכם מוקלטות ומתועדות ואני מתכוונת
לפנות לבית משפט לתביעות קטנות כדי לתבוע אתכם על אי הפסקת התשלום
למרות פניותי ולמרות שאין לי צורך במנוי.

בשיחה האחרונה איתכם נאמר לי שאינכם מפסיקים את החיוב משום שהגעתי
אתכם להסדר לגבי חוב שהיה לי והתנאי היה שאמשיך את המנוי.
כדי להבהיר לכם: תבעתם אותי על ידי עורך דין בסכום מופקע של 318
₪ עבור 3 גליונות שלטענתכם לא שולמו לכם בשל ביטול הכרטיס הישן.
לעומת זאת, לא היה לי כל מושג שאני חייבת לכם משהו. אפילו צירפתם
אותי מחדש למנוי עם אמצעי תשלום חדש. אף אחד לא התריע בפני שיש לי
חוב שתפח לסכום מופקע שכזה.
אני רואה בכך מעילה באמון שלי. שילמתי את החוב לעורך דין ללא כל
הסדר עם אף אחד. לא הייתם מוכנים אפילו להקשיב לי.
לאור הנ"ל, אני שוב מבקשת בפעם האחרונה לבטל את המנוי לאלתר!!

אני מודיעה לכם בזאת שאם אחוייב שוב בחודש הבא, אפנה לבית המשפט
לתביעות קטנות, כל הניירת כבר מוכנה להגשה כולל פנייה לאגודה להגנת הצרכן.


אני נותנת לכם אפשרות אחרונה להחזיר לי מעט אמון בכם.

מצפה לכל תשובה מכם, גם אם היא שלילית.


בתודה,
מירי דדון
0522472479
עלבון וחוסר התייחסות סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
מורן ברזילי- אחראית פנ שם ותפקיד:
מנויה פנתה לשרות הלקוחות והנושא טופל לשביעות רצונה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה