פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מנוי שלא נעשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי ל"בלייזר" בחודש פברואר.חוייבתי ב180 ש"ח בכרטיס אשראי והציעו לי לנסות עיתון "go" חינם וללא התחייבות מצדי.קבלתי את העיתונים ואחרי שבועיים התקשרו אליי ושאלי אם אני מעוניינת לעשות מנוי גם לעיתון "go".אמרתי שלא.
בחודש אוגוסט עיתון בלייזר לא הגיע ,אבל קבלתי את "go".בחיוב של ויזה ראיתי שהם מחייבים אותי על 2 עיתונים.התקשרתי ואמרו לי שעשיתי מנוי על "go"בחודש אפריל.פעם אחרונה שדברתי איתם זה היה בחודש פברואר.
בשירות לקוחות אמרו לי שהיתי צריכה להתקשר ולבטל את המנוי ל go .זה שלא עשיתי את המנוי מהתחלה ואמרתי בפרוש שאני לא מעוניינת במנוי הזה בחודש פברואר.
אז הם החליטו על דעת עצמם להתחיל לחייב אותי אחרי חודשיים על מנוי שלא רציתי וגם לא ידעתי על קיומו משום שאת העיתון עצמו אף פעם לא קבלתי גם.חוץ מחודש האחרון.בסוף הציעו לי זיכוי על חודשיים.כי קבלתי את הגליון ראשון (חינם) ואחרון(לא ברור למה הגיע אליי בכלל).פשוט גניבה וחוצפה.בנוסף הייתי גם חצי שעה בהמתנה,התנתקה השיחה ולא חזרו אליי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא ופיצוי. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - מחלקת פנ שם ותפקיד:
הלקוח פנה גם למחלקת השירות בחברתנו ופנייתו נבדקה וטופלה.
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].



תגובה:
בברכה,


איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה