פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת העיתון בזמן וחוסר אמפתיה מצד הנציגים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוייה לידיעות אחרונות כ-5 חודשים, בתחילת המנוי הובטח לי שיישלחו אליי זוג כרטיסים ל"חי כיף", חיכיתי במשך חודשיים אך הכרטיסים לא הגיעו, לאחר טרטורים רבים ושיחות טלפון מרובות לנציגי השירות נשלחה אליי מתנה אחרת הכוללת מארז משחקי מחשב לילדים שכמובן לא פועלת ו"תוקעת" את המחשב, במהלך ארבעת החודשים שבהם הייתי מנויה, פעמיים לא הגיע העיתון לפתח הדלת כפי שסוכם והעניין לווה בתירוצים עלובים של נציגי השירות, כ"כ באמצע תקופת ההסכם פתאום הפסיקו לשלוח לי את העיתון "דיסני", כשהתקשרתי לברר מדוע נאמר לי שעפ"י ההסכם, דיסני זה איזשהי הטבה שניתנה לי ותקופת הטבה נגמרה, ולכן שוב הייתי צריכה להתקשר מס' פעמים ביום ולפקסס להם את החוזה שחתמתי עליו על מנת להוכיח שאכן מגיע לי את העיתון וזו לא "איזשהי הטבה שניתנה לי", לאחר טרטורים רבים כרגיל הם הועילו בטובם להתקשר ולהגיד לי שאכן אני צודקת ולשלוח לי את העיתון. בתחילת חודש אוגוסט, לאחר שכנועים רבים, חידשתי את המנוי שכולל עיתון ידיעות יומי ומגזין דיסני חד שבועי, וכמובן שנוכחתי לדעת ששוב עשיתי טעות. כאשר חידשתי את המנוי הובטח לי שבמשך חודש, פעם בשבוע אקבל את המגזין "לאישה", כמובן שבמשך 3 שבועות העיתון לא הגיע, התקשרתי כל שבוע לפחות 4-5 פעמים לשירות הלקוחות של ידיעות וכל פעם הובטח לי שמחר מגיע אליי העיתון ושהם "עושים לי טובה" ומוסיפים לי עוד חודש של "לאישה" (למרות שזה מה שאני אמורה לקבל), כמובן שגם בפעמים אלו העתון לא הגיע. לבסוף התייאשתי והתקשרתי על מנת לבטל את העיתון, אותו נציג שרות (מיותר לציין "חוצפן"-למרות שזאת לא אשמתו כי אלו נהלי החברה וכל שאר הדברים שהוא דקלם לי כמו רובוט), בכל אופן, אותו נציג שרות אומר לי ברוב חוצפתם שאם אני מבטלת את המנוי כעת אני אשלם כל חודש מחיר מלא על העיתון (למרות שאני לא אקבל אותו), וזאת מאחר ואני מחוייבת לתקופה של 4 חודשים. לאחר ששוב הצליחו לשכנע אותי לא לבטל את המנוי הובטח לי ע"י הנציג שעכשו הוא שולח לי באופן אישי את העיתון ומחר זה מגיע אלי. אך כמובן שגם למחרת זה לא הגיע!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט- מחלקת פני שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.

הפניה נבדקה וטופלה מול הלקוחה.

תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


בברכה,
איריס טשקנט
פניות הציבור

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה