פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליחה לבטל מנוי על ידיעות אחרונות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 29.8.07 שלחתי לידיעות מנויים הודעת אי-מייל המבקשת לבטל את המנוי שלנו לעיתון (אנו מנויים שנים רבות), החל מיום 1.9.07. לא התעצלתי ופניתי גם בטלפון, ונאמר לי שהיות ואינני זוכרת את מספר כרטיס האשראי של בעלי בו משולם המנוי, יחזרו אלינו בערב לטלפון הביתה כדי לוודא שאכן אנחנו מעוניינים בביטול המנוי. השיחה היתה מייגעת מאד, כי ניסו בכל צורה לשכנע אותי להמשיך את המנוי עם הנחות ומבצעים. סירבתי.
היום כבר 10 בספטמבר, והעיתון, שביקשנו לבטל את המנוי עליו החל מ-1 בספטבמר, ממשיך להגיע לביתנו.
אני חושבת, שזאת פשוט הונאה ורמאות, והכנסת היד לכיסנו, פשוטו כמשמעו. לקחת כסף מאיתנו יודעים יפה מאד, אבל כאשר רוצים לבטל מנוי - פתאום אין טלפונים, אנחנו לא בבית, לא משיגים אותנו וכל מיני שקרים מהסוג הזה.
שלחתי פקסים ומיילים, וגם בטלפון מסרתי את כל הטלפונים, גם שלי וגם של בעלי וגם בעבודה, וחזרתי וציינתי שאנחנו לא נמצאים בבית לפני השעה שבע בערב. היו לי שיחות עם הדס ועם סיוון משרות לקוחות, הבטחות שהנושא מטופל מפה עד ירושלים, ועדיין המנוי לא הופסק והעיתון מגיע כל יום.

אנחנו דורשים:
- להפסיק לאלתר את המנוי שלנו על עיתון ידיעות אחרונות
- לא לחייב אותנו בתשלום החל מיום 1 בספטמבר, בו ביקשנו לעצור את המנוי.

שרות לקוחות שמתחת לכל ביקורת.

שלומית בן משולם
כספי, בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת המנוי מיידית; לא לחייב את חשבוננו החל מיום 1.9.07 פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט- מחלקת פני שם ותפקיד:
הלקוח פנה גם למחלקת השירות בחברתנו ופנייתו וטופלה.

מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


תגובה:
בברכה,


איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה