פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מנויים גרוע-לא מקבל עיתון כפי שצריך נושא התלונה:
ארונוביץ חנן שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה חודשיים ישנם תקלות רבות בחלוקת העיתון לביתי.
החל מעיתונים שלא מגיעים כלל או לא מגיעים בזמן ועד עיתון המונח במקומות שונים בבניין.
אחד התנאים של בטופס המנוי היה לקבלו עד פתח הבית /דלת .(למחלק יש מפתח)
בפועל הרבה פעמים העיתון מונח או בתיבת דואר או הארון חשמל .מיותר לציין שעיתון בתיבת דואר נעלם מידי פעם (רחוב ראשי).
התלוננתי למחלקת מנויים התקופה האחרונה לפחות 9-10 פעמים .גם אם העניין מסתדר לכמה ימים זה קורה שוב ושוב לאחר זמן מה .
פניה ובקשה בשיחה מתאריך 25.9.2007 (פעמיים) עם הוראה מפורשת שאחראי אזור יחזור אליי לא נענתה ואף אחד לא חזר אלי.
ברצוני לציין למרות שיש לי מנוי לשנה אני מתכוון בעקבות זאת לסיים את העיסקה עם העיתון ולהפסיק את המנוי.
השרות גרוע ביותר ומתחת לכל ביקורת מבחינתי כל האמצעים כשרים כולל תביעה על עוגמת נפש.
בכוונתי להוציא לכם שם רע אצל כל מכרי על הזילזול והחוצפה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת מנוי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט- מחלקת פני שם ותפקיד:
הלקוח פנה גם למחלקת השירות בחברתנו פנייתו נבדקה וטופלה .

מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].



תגובה:
בברכה,


איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה