פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב בלתי מוצדק נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך ה – 24.08.06, הגיעה לביתי נציגת המכירות דנה, מטעם העיתון "ידיעות אחרונות".
במסגרת מבצע הכרות ל – 4 חודשים בלבד הסכמתי לתנאי המבצע וחתמתי על חוזה הצטרפות כמנוי ל"ידיעות אחרונות" וזאת כאמור לא לפני שוידאתי מספר פעמים כי אכן מדובר ב – 4 חודשים בלבד, מה גם שהובטח לי ללא עוררין כי אוכל בתום תקופת השירות לבטל את המנוי ללא שום התנגדות או מחוייבות מצידי.
במעמד העסקה שילמתי במזומן 100 ₪ כתשלום ראשון, יתרת התשלומים, שלושה במספר, שולמו באופן סדיר על ידי הוראת קבע בחודשים ספטמבר – נובמבר, לפיכך שולמו 400 ₪ בסה"כ כמתחייב מן ההסכם.
כנגד תשלומים אלו תקופת המנוי אמורה היתה להסתיים בסוף חודש דצמבר, לאור עובדה זו יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של העיתון באמצעיתו של חודש דצמבר כדי לוודא שתקופת השירות אכן מגיעה לסיומה בסוף החודש, כמו כן יידעתי את נציג השירות כי אין בכוונתי לחדש את המנוי בשלב הזה.

להפתעתי לאחר אותה שיחה ולאחר שהייתי משוכנע שבזאת נסתיים הסכם ההתקשרות שלי עם העיתון, המשיכו להגיע מידי יום עיתונים לביתי.
מאחר ומטבעי אני אדם קפדן וערני התקשרתי למח' השירות מספר פעמים וכן לשליח המחלק את העיתון על מנת לבקש שחלוקת העיתונים תפסק לאלתר, בפועל הסתיימה החלוקה בתחילת חודש פברואר 2007, לתומי חשבתי שבזאת אכן הסתיים העניין.
לצערי, התבדיתי בשנית והפעם בצורת מכתב מעורך דין שהגיע לידיי ב – 07.05.07, הגורס כי עליי לשלם חוב וזאת מבלי שקיבלתי מכתב רשמי קודם לכך בנוגע לחוב קיים מ"ידיעות אחרונות" עצמה.

בעקבות מכתב זה פניתי למשרד עורך הדין, שם נעניתי על ידי רינת הפקידה וסיפרתי לה את השתלשלות האירועים, מאחר וטענתי בפניה שמדובר באי הבנה ודרישת חוב שאינה מוצדקת נתבקשתי על ידה לשלוח מכתב ואת כל זאת אכן עשיתי ושלחתי מכתב מפורט ב - 09.05.07 עם צילום חוזה, מיותר לציין שלא קיבלתי שום תגובה למכתב זה ועל כן פניתי אליהם טלפונית בשנית.

הפעם קיבלתי תשובה חד משמעית ובלתי הגיונית שגרסה שמאחר ולא המשכתי את המנוי מעבר ל - 4 חודשים עליי לשלם קנס בגין אי תשלום אף על פי שהחוזה עצמו נחתם בהסכמתי ל - 4 חודשים בלבד, כל טיעוניי ההגיוניים נפלו על אזניים ערלות ומאז ועד היום אני ממשיך לקבל פניות טלפוניות חוזרות ונשנות מידי כמה חודשים לתשלום החוב בתוספת של קנסות, ריביות ושכר טרחת עו"ד, אי לכך ביקשתי שובר תשלום להסדר החוב כדי לשלמו ולאחר מכן לפתוח בתביעה נגדית בשל עוגמת הנפש, ההטרדות והחוב הבלתי מוצדק, כך ששובר התשלום יוכל להוות ראייה להפרת חוזה מצד העיתון, אולם נעניתי בשלילה ונתבקשתי לשלם את החוב ישירות לחשבון הבנק של העו"ד, דבר שאינו מקובל עליי כלל ועיקר ולדידי גם אינו חוקי.
אינני יודע למי עליי לפנות מאחר וניסיתי גם את שירות הלקוחות וגם את הסוכנת שמכרה לי את המנוי מלכתחילה, הסוכנת כבר אינה עובדת בחברה ועל כן השיבה לי כי אין זה מעניינה יותר, בשירות הלקוחות לא מוכנים לדבר איתי כלל.
כמנוי ותיק של ידיעות אחרונות מספר פעמים בעבר וכלקוח קבוע של העיתון אני חש פגוע, מזולזל, מרומה ומתוסכל מהתנהלותו של עיתון מוביל ולכאורה מכובד, אינני מבין כיצד מרשה לעצמה מערכת בעלת מוניטין כשל מערכת "ידיעות אחרונות" לנהוג בכפיות טובה שכזו כלפי לקוחותיה באופן שגובל בפליליות תוך החזקת הלקוח הנאמן כבן ערובה.
אני מבקש בכל לשון של בקשה סיוע לפנייתי זו מאחר ואני חש כי ידיי כבולות אל מול האטימות הנבזית של העיתון.
בכבוד רב,
מוטי תעיזי, שלומי
ועוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוב המופרך לאלתר ומכתב התנצלות בגין עוגמת הנפש פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - מחלקת פנ שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על פנייתו.
הפניה נבדקה וטופלה לשביעות רצונו של הלקוח.

מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].



תגובה:
בברכה,


איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה