פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה ממנוי לעיתון "לאישה" נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי לעיתון "לאישה" בסוף אוגוסט 2007 למשך שנה (עד 26.08.08). אולם במשך חדשיים הנ"ל, קיבלתי רק 3 עותקים במקום ה-6 שהייתי זכאית להם.מתוך 3 העותקים, רק אחד הגיע בזמן, והשאר הגיעו באיחור של מס' ימים. ביצעתי אינספור טלפונים לשירות לקוחות אך ללא הועיל. אם נציגה אחת הבטיחה לזכות אותי על העותקים שלא קיבלתי, הרי נציגה אחרת בשיחה אחרת לא ראתה את הזיכוי. בנוסף, הכתובת הרשומה אינה מדוייקת, וביקשתי לפחות 4 פעמים לעדכן אותה. הנציגים מבטיחים לעשות זאת, ובשיחה הבאה אני מגלה שהכתובת הלא נכונה מופיעה שוב.
אני מאוד התאכזבתי מהשירות שקיבלתי משירות הלקוחות של ידיעות מנויים!!!!!!

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - מחלקת פנ שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למחלקת השירות בחברתנו, ופנייתה בטיפול.
אנו נעמוד מולה בקשר עד גמר הטיפול בפנייתה.

תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


בברכה,


איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה