פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב מנהל מחלקת קשרי לקוחו {איתי} לבטל את המנוי בכל דרך התנהגות מזלזלת וחוסר רגישות התבצרות אחרי מילים חסרי תוכן וטעם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הנשיא שזר 4 מזכרת בתיה כתובת:
תיאור הבעיה:
ידיעות אחרונות נהגה באופן שגורם לנו לחוש שאין עם מי לדבר
למרות הבקשה המפורשת שלנו לביטול המנוי,איתי אשר הציג עצמו כמנהל עליון שאין מעליו פיקוח או השגחה על האופן בו הוא פועל , וסרב לבטל את המנוי , וזאת בכל תרוץ שרק אפשר לעלות על הדעת,למרות שודאר את פרטי המנוי על כל המרכיבים לרבות מס כרטיס האשראי בו משום המנוי, ואף הגדיל והעז לומר ץאדוני אתה לא יכול לבטל רק אשתך,ולאחר שאשתי דיברה איתו מצא תרוץ אחר ,לכן ידי היקרים הזהרו עם מי אתם חותמים ,לקבל אתכם הם מקבלים בקלות אבל ,אוי לכם אם תעיזו לנסות להפסיק את המנוי
עוגמת נפש,ונזק כספי ,אמנם שולי אבל בכל זאת סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - מחלקת פנ שם ותפקיד:

הלקוח פנה למחלקת השירות בחברתנו ופנייתו נבדקה וטופלה.
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


תגובה:
בברכה,


איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה