|
|
|
|
|
|
אי קבלת העיתון |
נושא התלונה: |
יום שישי 02 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פעם שנייה באותו חודש אני לא מקבל את העיתון
נציגת שירות הלקוחות מבטיחה שיטופל ותחזור אלי כמו כן תערב את המנהל האחראי להפצה, אבל בשני המקרים אף פעם לא חזרו אלי.
אני לא מחפש פיצויים או זיכויים בחשבון, כל בקשתי : שהעיתון יגיע אלי בצורה מסודרת, וכמו שאני משלם בצורה מסודרת ולא "שוכח", כך אני מצפה מעיתון גדול ורציני שיעשה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
עיתון כל בוקר, ופיצוי לפני שאני מבטל את המינוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות
, תגובה:
|
איריס טשקנט - מחלקת פנ |
שם ותפקיד: |
אנו מודים ללקוח על פנייתו.
הפניה נבדקה וטופלה מול הלקוח.
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
|
תגובה: |
בברכה,
איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
|
פתרון: |
|
|
|