פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנויה ותיקה לעיתון.ב-11.10 ביקשתי להקפיא את המנוי עד 25.10.להפתעתי העיתון הפסיק להגיע לדלת והונח בת.ד.יש לציין שעשיתי מנוי שהעיתון יגיעה לדלת .צלצלתי לשרות וענה לי מוקדן שאני ביקשתי שיניחו לי את העיתון בת.ד.היתרגזתי וביקשתי להפסיק את העיתון.נאמר לי שיחזרו אלי.מאחר וכמובן לא חזרו צילצלתי שוב ואז ענתה לי מוקדנית ואמרה שאם אבטל את המנוי אני צריכה לשלם קנס כיאני עדיין במבצע של שנה.הסברתי לה שעיתון ידיעות מפר הסכם ואם היא רוצה לחייב אותי שתחייב ונפגש בבית משפט ושאני בכל אופן מבקשת לבטל את המנוי.היא אמרה לי שיחזרו אלי תוך יומיים לאמת את הביטול.חזר אלי מר בני שהצדיק אותי על היחס הלא הוגן שאני מקבלת והבטיח לטפל בבקשתי לקבל עיתון ליד הדלת ובינתיים לא יחיבו אותי עבור העיתון במשך 10 ימים.פניתי שוב לבני (כל שיחה איתו אם הצלחתי להשיגו כולל המתנה נערכה בערך 30 דקות לפחות ולפעמים יותר)והסברתי לו שאני לא רוצה עיתון חינם ואיני רוצה את המנוי אבל כמובן שהוא הבטיח לחזור אלי עד היום והוא לא חזר.אבקש לבטל את העיתון מידית!!!!!!!!!ולא לחייב אותי עבור העיתון מה-1.11.2007
ביזבוז זמן עוגמת נפש והפסד כספים לתשלום בזק והעיתון סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - מחלקת פנ שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.

הלקוחה פנתה גם למחלקת השירות בחברתנו בתאריך 19/11/07, וקבלה מענה לפנייתה.
תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

בברכה,
איריס טשקנט
מחלקת פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה