פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלוקת העיתון בבוקר על ידי השליח לכם בטבריה נושא התלונה:
טרומן נעמי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
ר"ח צאלון 446/4 טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם .איני יודע כבר למי לפנות בנוגע לחלוקת העיתון שלכם אלי הביתה על ידי השליח שלכם בטבריה .בתקופה האחרונה ולאחר שנים רבות שאני מנוי שלכם התחילו להתעורר בעיות בחלוקת העיתון שלכם .ומעשה שהיה כך היה . אנחנו גרים ברחוב צאלון בטבריה .ביקשנו וטילפנו אליכם לשירות המיויים וביקנו להודיע לכם שהשליח אינו שם את העיתון כפי שסוכם .הוא זורק אותו מהקומה התחתונה לקומה השניה בבוקר כשאתה יוצא לקחת את העיתון אי אפשר למצוא אותו אלא על ידי g,p,s, העיתון נמצא לא במקום שקבענו וכשהוא נזרק מלמטה החבילה מתפרקת והעיתון נקרע .שלא נדבר שהעיתון נרטב מהגשם משום שלאן שהעיתון נזרק הלכלוך שם עצום ובלתי נסבל . פנינו בתקופה האחרונה מספר פעמים אליכם אולם התשובות שאני מקבל מהטלפניות שהענין בטיפול .אולם בשטח לא השתנה שום דבר . אני מבקש להודיע לכם שבכוונתי להתנתק מכם וזאת משום שאין התיחסות רצינית לעניין . הרגשתינו היא שאחראי על השליח מתנקם בנו ולא מחלק את העיתון והראיה שהיום בבוקר לא קיבלנו את העיתון וגם את השבועון לאישה שעליו אנחנו חתומים . איני יודע למי לפנות על מנת שהעניין יטופל מהר ועל הצד הטוב ביותר במידה ולא יטופל העניין נצטרך להיפרד כידידים .ויש בכונתי לפנות למעריב שהם נושפים בעורפי זה זמן רב ..אני לא מבין מדוע אני צריך להתחנן לפניכם כל כך הרבה זמן ומידי שבוע על מנת שהעניין יסודר בקשב לי אליכם אם אתם לא יכולים לעמוד בהסכמים החתומים בינינו אז נתנתק ונפסיק את המנוי שלי בידיעות אחרונות
בתקוה שהענין יסודר מהר ככל האפשר ואקבל מכם תשובה מה השתנה והאם יש שיפור בחלוקת העיתון .
לידיעה כללית היום גם לא קיבלתי עיתון וגם לא שבועון לאישה שעל שניהם אני חתומה
חוסר התיחסות לחלוקת העיתון סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - פניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.

הלקוחה פנתה גם למחלקת השירות בחברתנו ופנייתה נבדקה וטופלה באופן יסודי.






נעה באסל
אחראית פניות הציבור
תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

בברכה,
איריס טשקנט
מחלקת פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה