פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי לעיתון ראש אחד- שוברי מתנה שהובטחו אך לא נמסרו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד בת המצווה של ביתי, קיבלה מהדודים מתנה: מנוי בן שנתיים לעיתון ראש אחד.
בשיחה עם נציגת המכירות ,בחרה ביתי מתנה שמובטחת עם ביצוע המנוי לשנה.ביתי לכן היתה זכאית לשתי מתנות. היא בחרה שובר של בגד ים של פלפל ושובר למכנסי רנואר. הובטח כי שני השוברים יישלחו. כעבור זמן, הגיע שובר שכלל לא נדרש.התחלנו בטלפונים.נתבקשנו לשלוח בדואר רשום את השובר השגוי ושוב הובטח כי נקבל את השובר של פלפל. ביקשתי גם לקבל את ההחזר עבור המשלוח הרשום ונעניתי כי כן ייעשה.חלף זמן ושוב הגיע דואר רשום והפעם עם שובר שפג תוקפו לרנואר. המתנו בסבלנותלקבלת השובר של פלפל ובתום כחודש התקשרנו ואז נודע כי אכן קבלו את השובר שהחזרנו אך משום מה לא שלחו חזרה ויתר על כן, אזל מבצע השוברים עבור בגד הים. ואף נתבקשתי לשלוח ברשום את השובר שפג תוקפו על מנת לקבל חדש.בשיחה, לפני כ 3 שבועות, עם מנהל שרות לקוחות, אמיר,דרשתי פצוי, (ערכת קעקועים, בנוסף על שני שוברים אחרים מתוך המבחר הנוכחי). על כך שהובטח לנו שובר פלפל ונעניתי כי אין בידו לפצות אך נוכל לקבל שובר במקום שובר. ביקשתי , לכן, לבטל את המנוי .כשראתה ביתי שהעיתון לא מגיע, התרעמה ודרשה את מתנתה בחזרה.לכן, אני נאלצת לחדש המנוי אולם סבורה בהחלט שתודעת השרות המינימלית ביותר תאשר כי אכן אנו זכאים לפיצוי על טעויות שנגרמו שלא באשמתנו, שיחות טלפון רבות וארוכות וכן להחזר דמי משלוח דואר רשום.
תודה רבה , טל.

עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט -מחלקת פני שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.
הפניה נבדקה וטופלה לשביעות רצונה של הלקוחה.

תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


בברכה,
איריס טשקנט


איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה