פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדכון מחיר מנוי למחיר רגיל ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
1. במאי 2006 הצטרפנו בשיחת טלפון כמנויים חדשים לעיתון "ידיעות" במחיר מבצע למשך שנה. העסקה היא, כאמור, טלפונית (עסקת מכר מרחוק) ולא קיבלנו חוזה של תנאי העסקה וכמובן שלא חתמנו על חוזה המאשר את תנאי המבצע.
2. להפתעתנו חוייבנו בתום המבצע במחיר רגיל מחודש מאי 2007 עד היום, וזאת מבלי שקיבלנו על כך התראה לא טלפונית ולא בכתב.
3. ביקשנו לחדש את המנוי לידיעות למשך שנה נוספת, משום שנהננו הן מהשירות והן מהמוצר אך לא מהמחיר הרגיל שעודכן. התנאי לחידוש המנוי היה זיכוי רטרואקטיבית על ההפרשים בין מחיר המבצע למחיר הרגיל (180 ש"ח!) במהלך 6 החודשים האחרונים.
4. שוחחנו עם נציג שירות ועם נציג קשרי לקוחות בנושא ונאמר שלא ניתן לזכותנו על כל התקופה.
5. אנו דורשים בתוקף לזכות אותנו בעבור 6 החודשים בהם חוייבנו במחיר רגיל, לפני פנייה לבית משפט לתביעות קטנות. אין כל אישור שלנו לא בכתב (אין חתימה) ולא טלפונית (אין הקלטת שיחה) ועפ"י החוק אין בסיס לגביית מחיר רגיל ללא ידיעת המנוי בעסקת מכר מרחוק.
באם תענה דרישתנו הצודקת נשמח לחדש את המנוי לידיעות לשנה נוספת במחיר מבצע.
בתודה מראש,
ליאת מדואל
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - אחראית פ שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על פנייתו.
הפניה נבדקה וטופלה מול הלקוח.

מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].



תגובה:
בברכה,


איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה