פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי כמו שהובטח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.10.07 לאחר שיכנועים והבטחות כוזבות של נציג ידיעות הסכמתי לעשות מנוי לעיתון ידיעות. עבר מעל חודש ומתנה של סרטים לבלוקבאסר לא קיבלתי.מלבד זאת כמעט מידיי יום העיתון נגנב לי מארון החשמל וגם מהמיקום החדש שהיה על בלוניי הגז. מנהל האיזור הגיע בשעה מוקדמת עם השליחה בכדיי שהראה לו את המיקום החדש של העיתון שהוא בחצר ביתי שנמצא בגב הביניין. מאחר שלשליחה המיקום לא היה נראה כי זה גזל מזמנה עוד 40 שניות מנהל האיזור גיבה אותה בעניין וטען שהמיקום לא נוח להם. מלבד זאת השליחה טענה באוזניי שיש לה זמן מוקצב להספיק לחלק עיתונים ולכן היא איננה יכולה לבצע את הסיבוב בביניין דבר התמוה בעיניי.
יש לציין שכמעט מידיי יום מהתאריך הנ"ל אני מבזבזת בשיחות טלפון לידיעות מנויים ומידיי בוקר השליחה קבעה היכן לשים את העיתון. בארון החשמל שמשם הוא היה נגנב או על בלוניי הגז שגם משם הוא היה נגנב. לאחר בקשתי לביטול המנוי מאחר וידיעות מנויים לא עמדו במילתם עדיין מישום מה הגיע אלי העיתון וכך זה נמשך עד עכשיו. פשוט בושה וחרפה
כספי ביזבוז שיחות טלפון רבות סוג הנזק :
בדיקה מקיפה ופיצוי הולם על שיחות הטלפון הרבות והעצבים המיותרים פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - מחלקת פנ שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה גם למחלקת השירות בחברתנו, ובעקבות כך מתבצע בירור יסודי של הנושא.
הלקוח מעודכן באופן שוטף עד גמר הטיפול בפנייתו.


תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה