שירות לקוי וביטול מנוי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מנוי ע"ש אבי ואלה אליהו, איריס שלום, הצטרפתי אליכם כלקוחה לפני 4 חודשים בקניון. במעמד המכירה הנציגה הבטיחה אינספור דברים כדי לפתות אותנו להצטרף אך לא עמדה בדבר מדבריה. היא הבטיחה שני ספרים בהוצאת ידיעות ושלחה רק אחד, הבטיחה דיסק אוסף של בועז שרעבי אך שלחה במקומו דיסק שלו משנות ה-60, שעדין נותר סגור באריזתו. מעבר לכך, כבר מהשבוע הראשון שלנו כמנויים היו תקלות עם הגעת העיתון. במעמד ההצטרפות ביקשנו שהעיתון יהיה ליד פתח הבית, אבל העיתון זרוק בכל בוקר ליד השער ואם הוא לא רטוב מהגשם הוא רטוב מההמטרות שמשקות את הדשא. ב 07.12.07 המנוי עומד להסתיים, לאחר 4 חודשים לא נעימים אתכם. התקשרתי למוקד וביקשתי לבטל מנוי והנציגה העבירה אותי למנהלת בשם איילה, שהבטיחה לתת לי תשובות עוד באותו יום (יום חמישי שעבר) אבל חזרה אלי רק היום ה 3.12. ביום חמישי היא הייתה מאוד סבלנית, אבל היום היא הייתה חסרת סבלנות ומאוד לא נעימה, וסירבה לבטל לי את המנוי. השירות הלקוי שלכם מתחילת ההתקשרות ועד היום הרסו לנו את כל האהבה הרבה שהייתה לנו לעיתון.
אבקשכם ליצור עימי קשר ולבטל את המנוי החל מה 7.12.07
בברכה
אלה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול המנוי וקיום הבטחות ממעמד ההצטרפות למנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|