פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מנוי ע"ש אבי ואלה אליהו, איריס שלום, הצטרפתי אליכם כלקוחה לפני 4 חודשים בקניון. במעמד המכירה הנציגה הבטיחה אינספור דברים כדי לפתות אותנו להצטרף אך לא עמדה בדבר מדבריה. היא הבטיחה שני ספרים בהוצאת ידיעות ושלחה רק אחד, הבטיחה דיסק אוסף של בועז שרעבי אך שלחה במקומו דיסק שלו משנות ה-60, שעדין נותר סגור באריזתו. מעבר לכך, כבר מהשבוע הראשון שלנו כמנויים היו תקלות עם הגעת העיתון. במעמד ההצטרפות ביקשנו שהעיתון יהיה ליד פתח הבית, אבל העיתון זרוק בכל בוקר ליד השער ואם הוא לא רטוב מהגשם הוא רטוב מההמטרות שמשקות את הדשא. ב 07.12.07 המנוי עומד להסתיים, לאחר 4 חודשים לא נעימים אתכם. התקשרתי למוקד וביקשתי לבטל מנוי והנציגה העבירה אותי למנהלת בשם איילה, שהבטיחה לתת לי תשובות עוד באותו יום (יום חמישי שעבר) אבל חזרה אלי רק היום ה 3.12. ביום חמישי היא הייתה מאוד סבלנית, אבל היום היא הייתה חסרת סבלנות ומאוד לא נעימה, וסירבה לבטל לי את המנוי. השירות הלקוי שלכם מתחילת ההתקשרות ועד היום הרסו לנו את כל האהבה הרבה שהייתה לנו לעיתון.

אבקשכם ליצור עימי קשר ולבטל את המנוי החל מה 7.12.07

בברכה
אלה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול המנוי וקיום הבטחות ממעמד ההצטרפות למנוי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - פניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.

הפניה נבדקה וטופלה לשביעות רצונה של הלקוחה.




תגובה:
אנו מודים ללקוח על פנייתו.
הפניה נבדקה וטופלה לשביעות רצונו של הלקוח.

מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

בברכה,

איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה