פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת עיתון ושירות לקוי ! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה שבוע אני מנסה להעביר את כתובת המנוי שלי מבאר שבע לרחוב ההדרים 1 בשדה ורבורג שבאיזור השרון.
אחרי שכל יום יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של ידיעות אחרונות בכך שהעיתון לא הגיע, ואז הוא הגיע בשעות הצהריים וכך חוזר חלילה.
לאחר שבוע שנתקלתי באדישות וחוזר מקצועיות מוחלט החלטתי לפנות לגורמים יותר גבוהים מנציגי השירות.
דיברתי בשעות הבוקר עם נציג שהבטיח שמנהל יחזור אליי באותו היום.
לא הופתעתי שאף מנהל לא חזר אליי במשך כל היום כאשר השיחה הייתה בשעה 7:30 בבוקר,
התקשרתי שוב בשעה 18:30 לשירות הלקוחות וענתה נציגה בשם לילך שחשוב לי לציין את שמה שהייתה שקרנית וחוצפנית ברמה שאי אפשר לתאר לאחר שאמרתי לה שלא ירד לה מהקו עד לקבלת נציג בכיר , שמה אותי על מוסיקה במשך 20 דקות ולבסוף הבטיחה שמנהל קשרי לקוחות מנסה ליצור איתי קשר אך לא הצליח כי אני על הקו, דבר שהיה שיקרי בהחלט וכאשר ניסיתי להתקשר שוב מכיוון שאף אחד לא חזר אליי , המוקד כבר היה סגור.
גם אני נציגת שירות המון המון זמן ומעולם לא נתקלתי בשירות כזה.
מקווה שההודעה תגיע לגורמים הנכונים, ושהנציגה לילך תטופל בחומרה כי כך היא מציגה את ידיעות אחרונות.
לאחר שנתקלתי באדישות ואטימות מוחלטת בנוגע לבעייתי החלטתי לפנות לאתר אולי כל יצרו איתי קשר לטיפול
תודה
עטרה נודל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
הדס בן-דוד אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה. הפניה נבדקה וטופלה לשביעות רצונה של הלקוחה.

תגובה:

מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
בברכה,
הדס בן-דוד
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה