פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת דצמבר יצרו עמנו קשר ממחלקת המנויים של ידיעות אחרונות לשם חידוש מנוי. מכיוון שלא רצינו בחידוש הועברנו למנהל בשם עובד אשר הבטיח מתנה אטרקטיבית עבור החידוש: זוג כרטיסים לפסטיגל לתאריך 17.12.07. המנוי חודש.לפני כמה ימים סרנו לסניף הדואר כדי לאסוף את הדואר הרשום שהגיע וששיערנו שהוא מידיעות. מה הופתענו לגלות זוג כרטיסים הנושאים את התאריך 9.12.07 (לא 17 כפי שהובטח ותאריך שעבר זמנו!!!). מזה למעלה משבוע אנו מנסים לדבר עם מנהל במחלקת המנויים שיבטל את המנוי אולם כשצריך לבטל כולם נעלמים ואף לא אחד חוזר אלינו.
כספי סוג הנזק :
אנו מבקשים לבטל את המנוי רטרואקטיבית ולזכות אותנו על הסכום שחויב מאז החידוש שלא לדבר על עוגמת הנפש שנגרמה לבננו.. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט מחלקת פניו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למחלקת השירות בחברתנו ופנייתה נבדקה וטופלה לשביעות רצונה.
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


תגובה:
בברכה,


איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה