פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיוף חוזה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מנוי אצלכם - המנוי על שם אישתי - שמופיע בו שהסכום לתשלום הוא - 99 ש"ח
כעבור זמן מה ראיתי בחיוב האשראי שיורד לי 109 ש"ח - לאחר מספר רב של שיחות לשירות הלקוחות הצלחתי להגיע למנהל של אותו בחור שחתם איתי על החוזה - הוא כמובן "נדהם" לשמוע ולא כ"כ האמין וביקש שאשלח לו בפקס את שני העותקים - ההעתק שנמצא אצלי - והעתק המזוייף (שאותו ביקשתי משרות הלקוחות שישלחו לי בפקס) - לאחר ששלחתי לו את המסמכים - והוא ראה את הזיוף והרמאות - נעלמו כל העקבות של ידיעות אחרונות - בשיא חוצפתם הטלפון היחיד שקיבלתי היה זה שהמנוי עומד להסתיים, ואני אשלם מחיר רגיל - למרות שכתוב במפורש בהסכם שהמנוי הןא לארבעה חודשים בלבד - ללא חידוש.
בכל מקרה זו שערוריה שעוד לא נתקלתי בדבר כזה.
נראה שלכאורה יש לאותו מנהל או למנהלים מעליו יד בדבר אחרת הם היו נוקטים פעולה מיידית ולא מטייחים את הסיפור.
הסיפור נהשך כבר חודשיים - אני שוקל לפנות למשטרה ולכל הגורמים שיוכלו לפרסם את המקרה - ולהראות את הפרצוף האמיתי של ידיעות אחרונות.
אם משהו מעוניין אני מוכן להעביר לו את המסמכים.
הכל גם יחד סוג הנזק :
מצפה זמן רב להתייחסות ראוייה מצד ידיעות אחרונות פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט - מחלקת פנ שם ותפקיד:
שלום רב,

הלקוח פנה גם למחלקת השירות בחברתנו ופנייתו נבדקה וטופלה באופן יסודי.
בנסוף, נשלח למנוי מכתב תגובה.
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

תגובה:

בברכה,


איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה