פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האם ההתחייבות הינה חד צדדית (רק של הלקוח)? נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים עשיתי מנוי טלפונית לעיתון יומי , ובו הובטח לי "הרים וגבעות" ובין היתר מנוי לעיתון ידיעות ללקוחות ותיקים במחיר מבצע של 89 שקלים לחודש למשך שלושה חודשים ובנוסף קבלת עיתונים (לאישה ופנאי פלוס) ומתנה אישית. כמובן העיתון היומי נשלח כל בוקר בזמן (וטוב שכך) אך כל היתר נשכחו כלא היו. בבדיקה עם שירות הלקוחות לאחר שעות המתנה (ומיותר לציין שיחות עם כמעט כל נציג שירות עלי אדמות) בהם נאמר שבהתחייבות שלי לא מצויין שמגיע לי מתנות כלשהן, אך כמחווה ישלחו לי עיתונים כמובטח. עיתונים אכן נשלחו, ורובם היו ישנים.
כתודה על היחס הנאות ביקשתי להפסיק את המנוי
1. בשל חוסר עמידתם בהבתחותיהם.
2. תום שלושת חודשי הניסיון .
אפילו דבר זה לא היה פשוט, ראשית נאמר לי שאני מחוייב וכל ביטול יגרור אחריו כנס כספי.
כל ניסיונותי הרבים הכוללים שעות שיחה עם שירות הלקוחות עלו בתוהו. כאשר עמדתם עיקשת שאני מחוייב ולכן עם ברצוני להתנתק עלי לשלם כנס.
( אני מציין כאן שכל ההתקשרות שלי היתה טלפונית בלבד ולא נשלח אלי שום כתב התייחבות המפרט את תנאי המבצע אליו התחברתי).
והם נחושים בעמדתם שאני מחוייב לארבעה חודשים ואם ברצוני לבטל אז אני מחוייב במחיר מלא כ 270 שקל ,
אני פונה אליכם כבן ערובה של ידיעות אחרונות למציאת פתרון לבעיה.
בתלונתי זו אני ממעיט מהיחס המזלזל והמשפיל אותו קיבלתי ומידיעות אחרונות כלקוח.
עלבון, ונזק כספי סוג הנזק :
הפסקת המנוי מיידית ללא כנסות. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
הדס בן-דוד אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על פנייתו.
הפניה נבדקה וטופלה באופן יסודי.


תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].בברכה,הדס בן-דוד אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה