פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מעל ההסכם(הסכם טלפוני) נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היתי מנויי על עיתון לאישה תקופה ארובה.סגרנו דרך הטלפון על 45ש"ח לחודש,הכול היתנהל כרגיל ,לא עקבתי על הוראת הקבע מהבנק.יום אחד אני רואה כי חיבו אותי ב65 ש"ח ,כלומר העלו את המחיר ללא הודאה ללקוח ומשכו מחשבוני כסף ללא הסכמתי,כאשר גיליתי זאת הוצאתי פקס בעיניין וביקשתי במידית לבטל את המנויי עקב ההונאה והנזק שניגרם לי.השרות הופסק וכמובן ביטלתי את הוראת הקבע בבנק.לאחר חודשיים ימים היתקשרו אליי טלפונית ממחלקת שרות לקוחות וטענו כי אני חייב להם 180 ש"ח עקב ביטול עיסקה שבה אני חתום.אני מעולם לא חתמתי להם על עיסקה הכול נעשה דרך הטלפון,ולסיכום נאמר לי כי הנושא יועבר לתביעה דרך העורך דין שלהם,אני כאמור ממתין לתביעה ,כאשר אני מוצא עצמי ניסחט על ידיי מחלקת השרות וכמו כן גם מאויים.השאלה המיתבקשת:האם כך רוצים מחלקת שרות מינויים בידיעות אחרונות לרכוש לקוחות?מדרך ההונאה?
בברכה ד.ג. מהקריות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה