פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי לירחון פו הדוב נושא התלונה:
אייבס רחלי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משמונה חודשים בעת שביקרתי בשבוע הספר , חתמתי על מנוי לירחון הילדים פו הדוב עבור בתי. מאז שחתמתי על המנוי ועד לכתיבת שורות אלה לא קיבלתי את העיתון אפילו פעם אחת!!!!! פניתי פעמים רבות למוקד השירות של ידיעות מנויים האחראים על שירות והפצה של העיתון ולמרות כל הבטחותיהם לא התקבל העיתון.ביקשתי פעמים רבות לבטל את המנוי ואף שלחתי פקס לפני כחודש , אולם תגובה מהעיתון לא הגיעה.לאחר שפניתי לפני מס' ימים למוקד השירות של ידיעות מנויים השיבו לי כי אכן התקבלה בקשת הביטול עבור המנוי ויחזרו אלי בנושא. מיותר לציין כי אף אחד לא חזר אלי ואף חוייבתי בגין המנוי שוב , למרות שלא קיבלתי את העיתון מעולם!!!!! למרות שמחיר העיתון הינו זעום 13 ש"ח , הנזק שנגרם לבתי שמתאכזבת כל פעם מחדש כאשר העיתון אינו מגיע למרות הבטחותיי גדול לאין ערוך מן הנזק הכספי!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול המנוי , החזר הכסף ואף פיצוי בגין עוגמת הנפש והטרטור! פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
הדס בן-דוד אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.
הפניה נבדקה וטופלה באופן יסודי,מכתב נשלח למנויה בהתאם.



תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].בברכה,הדס בן-דוד אחראית פניות הציבור.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה