פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, עדכון מחירים ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
פעמים רבות נתקלתי בתשובות מנציגי שירות שלא יודעים על מה הם מדברים אתה נאלץ להסביר את עצמך פעמים רבות, מקבל תשובות שגויות ורק אחר כך שמשאירים אותך על המתנה זמן רב כדי לברר, כן כן, אחריי שקיבלת תשובות כמו אין, אי אפשר, לא יכול להיות, לא ,וכויו"ב מתברר לנציג/ה שטעו, מתנצלים וחוזרים בם , ניתן למנוע זאת אם היו עדכונים ויחס יותר טוב ללקוחות ולא זלזול.
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
תיקון שירותים לקויים וטיפול בבעיות ממושכות ע"י נציג המוכשר לכך פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
הדס בן-דוד אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.
הפניה נבדקה וטופלה לשביעות רצונה של הלקוחה.








תגובה:
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירות לקוחותיה בכל עניין, בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
בברכה,
הדס בן-דוד
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה