שירות לקוי, עדכון מחירים ללא ידיעת הלקוח |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פעמים רבות נתקלתי בתשובות מנציגי שירות שלא יודעים על מה הם מדברים אתה נאלץ להסביר את עצמך פעמים רבות, מקבל תשובות שגויות ורק אחר כך שמשאירים אותך על המתנה זמן רב כדי לברר, כן כן, אחריי שקיבלת תשובות כמו אין, אי אפשר, לא יכול להיות, לא ,וכויו"ב מתברר לנציג/ה שטעו, מתנצלים וחוזרים בם , ניתן למנוע זאת אם היו עדכונים ויחס יותר טוב ללקוחות ולא זלזול.
|
עוגמת נפש, עלבון |
סוג הנזק : |
תיקון שירותים לקויים וטיפול בבעיות ממושכות ע"י נציג המוכשר לכך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|