פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור קבוע של העיתון ומענה לקוי של שרות לקוחות נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כקורא מכור של עיתונים מצאתי לנכון לבצע מנוי לעיתון ידיעות אחרונות, באופן תדיר העיתון מגיע לאחר השעה 7:00 למרות שידיעות מתחייבת לספקו עד השעה 7:00 מצאתי לנכון להתלונן מספר פעמים לשרות לקוחות על כך שהעיתון מגיע בשעה מאוחרת ולכן המנוי אינו אפקטיבי היות ואני נאלץ לקרוא את העיתון בשעות הערב או למחרת עד שהשליח מביא את העיתון, בכל פעם שפניתי נאמר לי שהיתה בעיה בהפצת העיתון, לפני שבוע התלוננתי שוב שהשעה 7:20 והעיתון לא הגיע פקידת השרות בדקה ואמרה שלא היתה שום בעיה בהפצת העיתון ואחראית לטיפול בתלונתי תיצור עמי קשר, לאחר שעה יצרה עימי קשראחראית שרות לקוחות ו"בדקה במחשב אם היתה בעיה" ואמרה לי שהיתה בעיה בהפצה ולכן העיתון איחר שוב. הסברתי לה שכבר בדקתי את הנושא ולא היתה בעיה עם ההפצה. עניתי לה היות ואני רואה שיש בעיה עם אמינות אני מחליט לבטל את המנוי לעיתון. אני קורא לכל מי שמרגיש ששרות הלקוחות "מסובב אותו" לבטל את המנוי לעיתון.
לדאוג שהשליח יצא עם העיתון בזמן או החלפתו בשליח אח פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת שימשי אחראית פניו שם ותפקיד:
דני שלום רב,


אני מודה לך על פנייתך למחלקת השירות של "ידיעות מנויים".

חשוב לי להבהיר כי "ידיעות מנויים" רואה חשיבות עליונה במתן השירות הטוב ביותר ללקוחותיה, בכלל זאת שרות הפצה סדיר ויעיל לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
כמו כן אנו מקפידים על מענה מקצועי ואיכות ממחלקת השירות.

ידוע לי כי לא זה הרושם שנוצר במקרה זה וצר לי על כך.

בהמשך לשיחתנו הטובים הטלפונית, ברצוני להודות לך על שהענקת לנו את ההזדמנות לשנות את הרושם שיצרנו ולהעניק לך את השירות הטוב ביותר.

אנו עומדים לשירותך בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].





בכבוד רב,


ליאת שימשי
אחראית פניות הציבור
תגובה:
מטופל מול הלקוח עד לשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה