פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בקבלת עיתוני מנויים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחלקת מזה שלוש שנים את מנויי ידיעות אחרנות בדרום רמת הגולן לאחרונה אנו מקבלים את העיתונים מאוד מאוחר ועכב כך המנויים אינם מקבלים את עיתונם בשעה מוקדמת כפי שהיה נהוג עד כה.
נעניננו בכל מיני סיבות כמו שהמשאית איחרה או שחלקים אחרים של העיתונים לא הגיעו בזמן ולכן נגרם העיכוב .
לאחרונה מתקשרים אלינו כמה מנויים ומתלוננים על האיחור אך אני אומרת להם שאין זה תלוי בנו.











עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור השירות לרמת הגולן פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
נעה באסל, אחראית פניות שם ותפקיד:
"ידיעות מנויים" מפעילה את מערך ההפצה הארצי בעל ההיקף הרחב ביותר בתחומו, על מנת לספק לקהל לקוחותיה בכל רחבי הארץ את השירות הטוב ביותר.
אנו מקפידים בראש ובראשונה על שרות הפצה סדיר ויעיל ועל חלוקת העיתון מוקדם ככל הניתן לפתח ביתו של הלקוח. חלוקת "ידיעות אחרונות" למנויים מתחילה בשעות מוקדמות לפנות בוקר, ומסתיימת בכל רחבי הארץ עד השעה 7:00 בבוקר לכל המאוחר, וכך מדי בוקר.

אנו שואפים לשלמות בשירות שאנו מעניקים, אך לעיתים ייתכנו מקרים נקודתיים בהם ישנם עיכובים קלים בחלוקת העיתון. מקרים אלו עשויים לנבוע מסגירת הגיליון בשעה מאוחרת מהרגיל, מתקלה בלתי צפויה בהובלת העיתונים מבית הדפוס, בתנאי מזג אויר חריגים וכדומה, ואין מדובר בתופעה מתמשכת באיזור זה או אחר. אנו מפעילים מנגון של בקרת איכות על מנת לצמצם מקרים אלו ככל הניתן, ומערך שירות לקוחות ארצי המספק את המענה המהיר ביותר בכל בעיה. כל זאת על מנת לעמוד ברמת השירות לה אנו שואפים.

הפניה נבדקת בימים אלו, ואנו מוודאים כי לקוחותינו תושבי רמת הגולן יוסיפו לקבל את השירות האיכותי והאמין של "ידיעות מנויים" כפי שהיה מאז ומתמיד.



בכבוד רב,


נעה באסל
אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראו תשובתי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה