נעה באסל, אחראית פניות |
שם ותפקיד: |
"ידיעות מנויים" מפעילה את מערך ההפצה הארצי בעל ההיקף הרחב ביותר בתחומו, על מנת לספק לקהל לקוחותיה בכל רחבי הארץ את השירות הטוב ביותר.
אנו מקפידים בראש ובראשונה על שרות הפצה סדיר ויעיל ועל חלוקת העיתון מוקדם ככל הניתן לפתח ביתו של הלקוח. חלוקת "ידיעות אחרונות" למנויים מתחילה בשעות מוקדמות לפנות בוקר, ומסתיימת בכל רחבי הארץ עד השעה 7:00 בבוקר לכל המאוחר, וכך מדי בוקר.
אנו שואפים לשלמות בשירות שאנו מעניקים, אך לעיתים ייתכנו מקרים נקודתיים בהם ישנם עיכובים קלים בחלוקת העיתון. מקרים אלו עשויים לנבוע מסגירת הגיליון בשעה מאוחרת מהרגיל, מתקלה בלתי צפויה בהובלת העיתונים מבית הדפוס, בתנאי מזג אויר חריגים וכדומה, ואין מדובר בתופעה מתמשכת באיזור זה או אחר. אנו מפעילים מנגון של בקרת איכות על מנת לצמצם מקרים אלו ככל הניתן, ומערך שירות לקוחות ארצי המספק את המענה המהיר ביותר בכל בעיה. כל זאת על מנת לעמוד ברמת השירות לה אנו שואפים.
הפניה נבדקת בימים אלו, ואנו מוודאים כי לקוחותינו תושבי רמת הגולן יוסיפו לקבל את השירות האיכותי והאמין של "ידיעות מנויים" כפי שהיה מאז ומתמיד.
בכבוד רב,
נעה באסל
אחראית פניות הציבור |
תגובה: |
ראו תשובתי. |
פתרון: |
|
|