פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן לצלצל למספר הטלמסר של המבצע נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ידיעות פירסמה מבצע בו ניתן להתקשר ולמסור את הקוד היומי ולהשתתף בהגרלה. הבעיה היא שלא ניתן להשיג טלפונית את הטלמסר ובמשך כל היום הקו תפוס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתיחת הקו. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
נעה באסל, אחראית פניות שם ותפקיד:
מר יפעת שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך,

"דירת החלומות" הוא מבצע חסר תקדים של "ידיעות אחרונות" לקוראיו בו ניתן לזכות בפרסים יקרי ערך ובמקום הראשון - דירה.

בשל האטרקטיביות של המבצע מתקבלות בקו הטלמסר עשרות אלפי פניות בשעה, לכן יש לנסות מס' פעמים עד להשגתו.

קו הטלמסר הוא רק דרך אחת להצטרף להגרלה, ניתן להשתתף גם באמצעות האינטרנט באתר www.ynet.co.il ללא המתנה וללא כל עלות מצד הלקוח.



"ידיעות מנויים" מאחלת הצלחה לכל המשתתפים.




בברכה,

נעה באסל
אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תשובתי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה