ליאת שימשי, אחראית פני |
שם ותפקיד: |
לינדה שלום רב, ותודה על פנייתך
ברצוני להתנצל על תחושת אי הנעימות שהנך מתארת. אבקש להסביר כי ההצעה לרכוש עיתון ב-3 שקלים אטרקטיבית מבחינת המחיר וכמו כן שמחים נציגי המכירות להעניק גילונות ממבחר כתבי העת של "ידיעות מנויים" במתנה. כתבי העת שלנו - "לאשה", "מנטה", "בלייזר", "עלמה" ועוד, שלא כעיתון יומי, אינם מכילים דווקא ידיעות חדשותיות אלא כתבות בנושאים שונים ומגוונים שהינן רלוונטיות ומעוררות עניין לאורך זמן. לקוחות רבים שמחים לקבל ללא תשלום גיליונות קודמים של כתבי העת החביבים עליהם, ואנו שמחים להעניקם במידת האפשר (שכן הם אוזלים מן המלאי במהירות...).
עם זאת, מפנייתך עולה כי נגרמה לך תחושת אי נעימות עקב כך, ולא זו היתה כוונתנו. ביום ב' הקרוב יחולק לביתך הגיליון החדש של "לאשה", על חשבוננו, להנאתך.
כמנויית "לאשה" בעבר, הצטערתי לקרוא כי ביטלת את מנוייך בשל אי-שביעות רצון מהשירות. אני מקווה כי תבחרי בעתיד לחדש את מנוייך ובכך תעניקי לנו את ההזדמנות לשנות רושם זה.
מחלקת שירות הלקוחות שמחה לעמוד לשירותך בכל עניין בטלפון 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
|
תגובה: |
ראה תשובתי לעיל. |
פתרון: |
|
|