פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס על ביטול מנוי אחרי שנתיים! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לא מקבלת שירות מידיעות אחרונות מנויים וגילית שעוד כמה סביבי סובלים מאותה הבעיה. והגיע הזמן להעלות העניין למודעות יתר הציבור.

לפני כשלושה חודשים, אחרי מינוי של יותר משנה לידיעות, העיתון הפסיק להגיע בקביעות כל בוקר לדלת דירתי. כל בוקר התקשרתי לידיעות לידע אותם שלא קיבלתי העיתון, תחילה בסלחנות ולאחר מכן החלטתי לבטל המנוי. כידוע את המנוי היה מאוד קשה לבטל. סיפרתי שאני לא מקבלת העיתון,הם טענו שהעיתון נגנב (אגב, מה שלא נכון ויש לי הוכחות), וזו לא אשמתם. אני מאוד אוהבת את העיתון ולבסוף השתכנעתי אחרי שמנהל קשרי לקוחות התקשר אלי בוקר בוקר במשך שלושה ימים.

הכל היה בסדר עד שבוע שעבר שפתאום שוב העיתון לא הגיע, עייפתי ולא ראיתי שום סיבה לתזכר את ידיעות להביא לי את העיתון אחרי שתזכרתי אותם מספר רב של פעמים בדצמבר. כעבור מספר ימים שוב לא הגיע העיתון, והיום שוב, מאסתי מלשם תשלום ולא לקבל שירות. השיא היה כשהתקשרתי לבטל את המנוי. האשימו אותי בכך שלא נתתי להם את ההזדמנות לתקן, למרות שלפני שלושה חודשים נתתי להם אחלה הזדמנות. טענו שגונבים לי את העיתון למרות הפתרון שלהם לשים גלויה מתחת לדלת, באופן פלא כל פעם שהייתה גלויה תחת הדלת היה עיתון וכשלא הייתה גלויה לא היה עיתון. (את הגלויה לא ניתן לגנוב)

בסופו של דבר, חטפתי צעקות ממנהלת קשרי הלקוחות היום בשיחה שעשיתי בשעה 13:15 ועוד היא טענה שיחייבו אותי 500 ש"ח על הביטול אחרי שאני שנתיים לקוחה שלהם ולא מקבלת שירות, עדכנתי אותם ונתתי להם את ההזדמנות לתקן.

אני מאוד מקווה שעניין זה יעלה לשידור, שכן, גם לא קיבלתי שירות, גם מחייבים אותי בחמש מאות שקלים וגם צעקו עלי בטלפון!


תודה והמשך יום נעים

נטלי גטניו
0544320484
עלבון סוג הנזק :
ביטול קנס פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה