פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלוקת העיתון ושירות לקוחות בלתי נסבלים!!!!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעוד כ-10 מסתיימת בשעה טובה שנת מנוי שלנו בידיעות אחרונות, החל מהיום שבו חידשנו את המנוי בשנה שעברה (אנחנו מנויים ותיקים), היו תקלות: לא קיבלנו את מה שהובטח במנוי שזה היה עיתון שער למתחיל. מאז ועד היום אנו עסוקים בלטלפן ולהתלונן שוב ושוב על אותן הבעיות. לפני כ-5 חודשים עברנו דירה ומאז העיתון נזרק ברשלנות ע"י השליח ולא מגיע אלינו לדלת, משהו שהתלוננו עליו רבות וכולם הבטיחו לנו טיפול, ולא בלבד שזה לא טופל, אלא גם השליח "שוכח" להביא לנו עיתון מידי פעם. פניתי לפני למעלה משבועיים על מנת לבטל את המנוי כי הוסבר לי שמנוי יסתיים רק במועד ולא ניתן לבטל לפני, והנציג של שימור הלקוחות - ארתור כתב לאחר שיחה איתי שאם ההפצה תסתדר אני אהיה מוכנה לחדש את המנוי- דבר שהוא שקר מוחלט.
הבוקר בדקתי את חשבון הבנק שלי וראיתי שנגבו ממני 12 שקלים יותר וכי לא קיבלתי זיכוי על 2 עיתונים שלא סופקו לי החודש. התקשרתי למוקד השרות ושם נאמר לי שלפני סיום מנוי הם גובים ברוב חוצפתם מעין "עמלה" שתוחזר לי באם אחליט לחדש את המנוי, דבר שלא הוסבר לי כאשר עשיתי מנוי ומקומם ביותר!!!
לא ייתכן שהם יעשו בחשבון הבנק שלי מה שהם רוצים!!!
אשמח מאוד לקבל את עזרתכם כי רק הטלפונים שעשיתי אליהם עלו לי כמעט כמו המנוי.
נזק כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי וזיכוי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה