פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הפסקת מנוי לעיתון על-פי בקשתי נושא התלונה:
בראון אדם שם/כינוי:
‏יום שישי ‏16 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בחודש יוני 2005 שוכנעתי ע"י הטלמרקטינג של ידיעות מינוים לרכוש מנוי לתקופה של 4 חודשים (מהשיקול העיקרי שיהיה בבית עיתון בתקופת החופש הגדול של הילדים).
בבירור מוקדם ע"י איש המכירות (דימא) לגבי הפסקת המנוי - הוא הסביר לי שמנוי אמנם לא מפסיק אוטומטית אלא יש להתקשר מספר ימים לפני תום 4 החודשים ולהודיע על הפסקת המנוי.
התחלתי לקבל את העיתון ב- 19 ביולי, ולפי ההנחיה הנ"ל התקשרתי מס' ימים לפני תום 4 החודשים (ב- 15.11.05 והודעתי לעינת שקבלה את שיחת הטלפון שלי שברצוני להפסיק את המנוי מיידית עם תום תקופה החובה - ב- 19.11.05.

העיתון המשיך להגיע עוד כשבוע עד שבועיים למרות בקשתי לא להמשיך לקבל את העיתון. לאחר מכן העיתון באמת הפסיק להגיע. לאחר כשבוע נוסף העיתון התחיל מחדש להופיע כל בוקר לי הדלת. במהלך תקופה זו ניסיתי מספר פעמים להתקשר לשרות הלקוחות אך נתקלתי במענה אוטומטי בנושא של תחרות הפרסים שערכו בעיתון ולא ניתן היה להגיע לקול אנושי ולדבר עם מישהו על הפסקת המנוי.
לאחר עוד ניסיונות - שלחתי מייל ובו הודעתי שבקשתי להפסיק את המנוי שלי עוד ב- 19.11.05 ואני ממש לא מבין למה אני ממשיך גם היום לקבל עיתון. מצד שני הודעתי במייל שבשום פנים אני לא אהיה מוכן לשלם אפילו שקל אחד מעבר לסכום המקורי שהתחייבתי - 99 לחודש ל- 4 חודשים.
בתגובה למייל שלי התקשר אלי אלעד משרות לקוחות והעביר אותי לנירה ממחלקת קשרי לקוחות, ושניהם הסבירו לי כי ממחלקת קשרי לקוחות ניסו להשיג אותי טלפונית ולא הצליחו למצוא אותי ולכן ל ל א א י ש ו ר י המשיכו לשלוח אלי את העיתון, וכמובן ימשיכו לחייב אותי .

הודעתי לשניהם הבוקר שאני לא מקבל שת התירוצים המגוחכים שלהם, ואני בטלפון שלי מה- 15.11.05 עשיתי את מה שהייתי צריך לעשות ו ה ו ד ע ת י על הפסקת המנוי - והודעה זו לא מותנית בכל שנציג קשרי לקוחות שלהם יצליח או לי יצליח להשיג אותי טלפונית.

אני אודה לכם מאוד עם דרככם לקוח (מנוי) של ידיעות יזכה להתיחסות ק צ ת יותר מכובדת, ובקשתו אכן תכובד.

בברכה,

אדם בראון

כספי סוג הנזק :
לא לחייב את עבוד העיתונים שנשלוח מעבר ל- 19.11.05 פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
נעה באסל, אחראית פניות שם ותפקיד:
אדם שלום רב, ותודה על פנייתך.



ראשית, ברצוני להתנצל על התחושות העולות ממכתבך.

שנית, ברצוני להסביר כי בחברתנו מחלקת השירות בחברתנו אינה מטפלת בפניות לביטול אלא בנושאי שירות בלבד.

בפנייתך לביטול המנוי מתאריך 15/11/05 הוסבר לך ע"י נציגת השירות כי בקשתך הועברה לגורם הרלבנטי בחברה אשר ייצור עמך קשר בהקדם האפשרי.

בהתאם לאמור לעיל ניסה נציגנו ליצור עמך קשר טלפוני מספר פעמים: בתאריך 15/11/05 בשעה 13:40, יום למחרת ב16/5/05, שוב ב17/5/05, 20/11/05, 21/11/05 ו-22/11/05. הושארו הודעות רבות במשיבון, ובמקביל נשלחו לביתך בדואר 2 מכתבים המתריעים כי לא עלה בידינו להשיגך טלפונית.

לצערי רק בתאריך 16/12/05 עלה בידינו להשיגך, זאת לאחר שעדכנת אותנו באמצעות הדוא"ל במספר טלפון נוסף בו הנך זמין. בשיחה הטלפונית עדכנת אותנו כי ההודעות שהושארו עבורך במשיבון הגיעו ליעדן, וכמו כן קיבלת את העיתון לביתך מדי בוקר, אולם לא יצרנו עמנו קשר בשנית. חשוב להבהיר כי מחלקת השירות עמדה לשירותך כתמיד, אף שזמן ההמתנה היה גבוה מעט מן הרגיל בעקבות מבצע "דירת החלומות" שזכה לפניות רבות.

לסיכום, כאמור בראשית מכתבי, אנו מצרים על תחושת אי הנעימות שנגרמה לך. לא זו היתה כוונתנו, על אחת כמה וכמה כאשר השקענו את מירב המאמצים על מנת לטפל בפנייתך.

כפי שהוסבר בשיחה טלפונית מתאריך 16/12/05, לפנים משורת הדין לא יחוייב חשבונך עבור העיתון שחולקו יאוחר מתאריך 4/12/05 עד ביטול המנוי.



בכבוד רב,


נעה באסל
אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תשובתי לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה