פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
גבעתי 6/2 באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה - 28/12/05 פניתי לעיתון ידיעות אחרונות בבקשה לבטל את המנוי שלי, ענתה לי נציגת שירות בשם מיה אשר בתחילת השיחה אמרה לי שאני מחוייבת אליהם
עד חודש מרץ, היתה בנינו שיחה ארוכה שבה אמרתי שאני התחייבת אך ורק בארבעת החודשים הראשונים (יולי-נובמבר), ולא לאחר מכן. מיה ניסתה להשיג את נציגת השירות שביצעה לי את העידכון החדש (שאת שמה אינני זוכרת) אך היא לא היתה בעבודה ולדברי מיה הנציגה תחזור אליי תוך 48 שעות, טענתי בפני מיה שאני חייבת להתנתק באותו היום (29.12.05) מיה מצידה אמרה שמבחינת ידיעות אחרונות המנוי שלי יופסק למרות שימשיכו להשלח אליי עיתונים אך אני לא יחוייב עד אשר נציגת הלקוחות תחזור אליי ואז אני אחליט מה אני רוצה לעשות.
נציגת שירות הלקוחות חזרה אליי רק ביום ראשון!!!! (למרות שטענתי בפניי מיה ש 48 שעות יהיו ביום שישי והיא עדין טענה שלא יחייבו אותי) ואחרי שיחה קצרה שבה ביקשתי לבטל את המנוי למרות המתנות שהבטיחה לי נציגת שירות הלקוחות טענה שלא קיים דבר כזה שאני לא אשלם על העיתונים ששלחו אליי, ובעוקצנות שלא ראוייה היא טענה שיכול להיות שלא הבנתי את מה שמיה אמרה לי כי גם לא הבנתי שהיא אמרה לי שהתחייבת, ברגע שהתעקשתי להתנתק יחס נציגת השירות השתנה לגמריי ה"חייכנות שבה נעלמה" היא הייתה חסרה סבלנות.
אני לא חושבת שלידיעות אחרונות אני לא אחזור וגם אנסה להרחיק כל מי שירצה יחס כזה לאף אחד לא מגיע לקבל הטענה שמיה מדברת אם הרבה לקוחות אינה טענה מוצדקת לענות לי בתשובה "שהיא לא תזכור את השיחה שלנו." הרי הכל רשום ככה כל הזמן טוענים נציגי שירות הלקוחות אז... מה הפעם מיה לא רשמה כלום.
כספי סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
אנו מודים לגב' כדורי ליאת על פנייתה,
הדברים נבדקו וטופלו מולה לשביעות רצונה.
תגובה:
ראה תשובתי לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה