פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קשה להתנתק ממינוי בידיעות אחרונות וגם- יחס מאיים לאוכלוסיה מבוגרת נושא התלונה:
ששר נדב שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליך בשמי ובשם אימי
אנחנו גרים באילת ובשל כך עיתונים יומיים לא מגיעים אלינו בשעות הרגילות באזור המרכז.
לפני למעלה משנה פנה אל אימי נציג מכירות של ידיעות אחרונות והציע לה מינוי בתנאים טובים ביותר. אימי ציינה בפניו כי על העיתון להגיע עד השעה 5:45 בבוקר. אם לא ניתן לעשות זאת אין לה צורך במינוי (ידיעות אחרונות מודים בכך).
כמובן שהעיתון לא הגיע במועד. זה גם סביר- איש המכירות יבטיח הכל כי הרי לא הוא שצריך לעמוד בתנאי השיווק.
העיתונים הגיעו ב 7 + (כאשר כבר לא היה עם מי לדבר) ואחר הצהרים נזרקו כמו שהם לפח.
ניסינו- אני ואימי לבטל את המינוי. אבל טלפון למחלקת מינויים לא מאפשר ביטול. רק מינוי חדש. במקרה הטוב ביותר "מישהו יחזור אליך" ואיש לא חוזר. גם זה הגיוני- כל יום שעובר המינוי נמשך.
לבסוף פשוט ביטלנו בבנק את הוראת הקבע- תוך הודעה לידיעות.
לקח להם חודשיים לגלות שהם שולחים עיתונים ללא תמורה ואז התקשרה גברת נחמדה בשם לובה. אימי לא צעירה (בת 77, כן ירבו) והלחץ הטלפוני קצת בילבל ולכן ביקשה שהשיחות תועברנה אלי.
בינתיים העיתונים ממשיכים להגיע...ולהזרק לפח.
לקח עוד זמן והגברת לובה התקשרה אלי ובפיה סיפור כי אימי התחננה בפניה שתמשיך את המינוי. בררתי (אנחנו גרים באותו בית) והיא – אימי- הבהירה שהיא לא רוצה את העיתון הזה. לא התחננה ולא כלום. אולי ביקשה שיפסיקו להציק לה.
בשלב הזה עברה גב' בלה לפס אחר- מה יהיה עם תשלום עבור התקופה מאז ביטול הוראת הקבע ועד אותו יום? הבהרתי ש: א. הם לא עמדו בתנאים ב.הודענו על ביטול המינוי.
הזמן חלף עבר ולפתע באותו יום עצמו נשלחו ואף הגיעו שני מכתבים. האחד שיש חוב של 570 ₪ והתראה שבתוך 7 ימים יש להסדירו והשני- מאותו יום, בניסוח יותר מאיים שאם תוך 48 שעות זה לא ישולם יפנו לעו"ד. אני מדגיש- שני המכתבים (שמצויים ברשותי) נשלחו באותו יום עצמו 3.4.2011 והם חתומים על ידי אותה לובה.
אימי, שאינה צעירה, מתרגשת מאוד ממכתבים שכאלה. להערכתי גם גב' לובה הבינה שאדם מבוגר מתייחס יותר למכתבים מאיימים.
אחרי הפסח התקשרתי לגב הנדונה והיא זכרה הכל, אמרה שתברר.
היום התקשרה עם הצעה- או ביטול 30% מהחוב או ביטול כולו ובלבד שאימי תחזור לקבל את העיתון "במחיר מבצע". גם הפעם אין התחייבות להביא את העיתון בשעות הבוקר המוקדמות.
אבקש התערבותך בכדי להוריד אותם מאיתנו. הם הרי מכירים בכך שטעו. אז למה לוחצים? אולי לכסות על הטעות של מי מהנציגים?
עלי לציין כי צורת עבודה זו של מכתבים מאיימים היא נפוצה בעבודה מול האוכלוסייה המבוגרת יותר. הרי אלי הם לא חשבו כלל לשלוח מכתב והכל מתנהל בטלפון ולפחות באוירה טובה. (אני תמיד מבקש שהשיחה תוקלט).

בכבוד רב
נדב ששר
ביטול כל התקשרות עם ידיעות אחרונות מעתה ועד עולם... מכתב סליחה יהיה נחמד פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה