פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת העיתון+מתנת ההצטרפות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוייה ברשת סטודיו סי וכאשר הצטרפתי אליהם אמרו לי שמגיע לי מנוי לאישה חודש מתנה.לאחר חודש התקשרה אליי נציגה ואמרה לי שיש להם מבצע למנויי סטודיו סי שניתן לעשות מנוי בעלות של 49 ש"ח לחודש להתחייבות של שמונה חודשים ובנוסף מקבלים מתנת הצטרפות מחליק של חברת פיליפס שהוא עצמו עולה 400 ש"ח לדבריה שזה העלות של המנוי כולו.אמרתי לה שתחזור אליי ב24/5/11 ואני אתן לה תשובה סופית וכך היה.הנציגה חזרה אליי ואמרתי לה שאני מסכימה לעשות מנוי ושאלתי אותה שוב אם באמת השווי של המחליק הוא 400ש"ח והיא אמרה לי שכן וכך הוא עולה בשקם אלקטריק.כמו כן אמרה לי שאני אחוייב החל מחודש יולי וכבר עכשיו אתחיל לקבל את העיתונים נתתי לה כ"א וסיימנו את השיחה כאשר העברתי לה את חברה שלי שישבה ליידי על מנת שתעשה מנוי כמו שלי כי הסברתי לה שזה מאוד כדאי.לאחר שלושה ימים התקשרו אליי מידיעות אחרונות ואמרו לי שהכ"א לא עובר,אמרתי להם שהמסגרת תפוסה ואמרו לי שאני אחוייב החל מיולי ושתעביר אותו ב10 לחודש ואם לא אני אעשה הוראת קבע והיא אמרה שכך יהיה.היום 29/5/11 חברה שלי שעשתה איתי את המנוי קיבלה הודעה שהמתנה בדרך אליה ואני אמרתי לה שאני לא קבלתי הודעה מה גם שאת העיתון של שבוע שעבר לא קבלתי ולכן החלטתי להתקשר לידיעות אחרונות לשאול מה פשר הדבר.ענה לי נציג בשם עומר בהתחלה לא ידע להגיד לי בדיוק מה קורה לי במנוי ,כל הזמן השאיר אותי בהמתנה ארוכה ולבסוף אמר שרואה שהאמצעי תשלום לא תקין,הסברתי לו שכבר דברו איתי וטיפלתי בזה והיו צריכים לשלוח לי את המתנה ואת העיתון,הנציג אמר לי שצריכים לעדכן שוב את האמצעי תשלום ואז יפעילו לי את המנוי ורק אז ישלחו לי את העיתון וגולת הכותרת זה שלא מעודכן המחליק שהייתי צריכה לקבל אלא שובר לקניית ספרים!!אמרתי לו שזה לא מה שהובטח לי ואני אמורה לקבל מחליק,אמר לי שהוא כנראה לא במלאי ושאני עושה מנוי בשביל העיתון והמתנה זה רק בונוס!!!נדהמתי מהתשובה ומהיחס ומזה שהחברה עבדה עליי והבטיחה לי משהו שאין אותו במלאי כאשר חברה שלי שעשתה את המנוי אחריי בעקבות ההמלצה שלי וכן קבלה אותו!!!אני מאוכזבת ברמות קשות אמרתי לנציג שיבטל את המנוי ואני לא רוצה שום קשר עם החברה הזאת יותר בחיים!!!!(לפי ההקלטה כשמתקשרים לחברה אומרים שהשיחות מוקלטות כך שאפשר לראות בדיוק מה נאמר לי)
אספקה מיידית של המוצר ופיצויי כספי על העוגמת נפש ועל בזבוז הזמן!!! פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה